اشتراک گذاری

رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور

ستاد مبارزه با قاچاق کالا، از تمهیداتی برای رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور به کشور خبر داد. با شروع اجرای طرح رجیستری، مشکلاتی برای تبلت های سیمکارت خور به وجود آمده است. در راستای رفع این مشکلات، مدیر فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرد که برنامه هایی برای رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور به داخل کشور، در دست اجرا می باشد. با این پیش زمینه که «حمید رضا دهقانی نیا»، زمان مشخصی را برای اجرای این برنامه ها اعلام نکرده است، به تشریح این خبر می پردازیم.

رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور

رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور ، رجیستری و محصولات دیگر

دهقانی نیا، درکنار توضیحاتش در مورد تمهیدات مربوط به رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور، به این مساله نیز پرداخته که دیگر محصولات دارای سیمکارت نیز به زودی مشمول طرح رجیستری خواهند شد. این مقام بلندپایه ی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرده که بر اساس آیین نامه ی اجرایی ماده ۱۳ در ردیف الف و آنطور که قانون مشخص کرده، تمامی تجهیزات سیمکارت خور و مخابراتی، اعم از تبلت ها، لپ‌تاپ های سیمکارت خور، مودم های دارای این قابلیت و …، در آینده مشمول طرح رجیستری خواهند شد.

مشکلات تبلت ها در طرح رجیستری

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، در مورد مشکلات تبلت ‌های سیمکارت خور گفته که این محصولات، با شارژر سه تیغه وارد کشور می شوند. این در حالی است که استاندارد کشور ما این شارژرها را مورد پذیرش قرار نداده و شارژر دو تیغه را تایید می کند؛ در صورتی که تولید این شارژرها از ابتدا به صورت سه تیغه بوده است. گویا برای رفع موانع واردات تبلت های سیمکارت خور به کشور، باید راه حلی برای این مساله ارائه شود که طبق وعده ی دهقانی نیا، قرار است کارهایی صورت گیرد.

نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل

نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل ، خدمات مربوط به تعمیرات این دو محصول را در سطحی وسیع، به کاربران ارائه می دهد. این مرکز، ضمن برخورداری از تکنسین های متخصص، انواع تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری در برندهای مختلف را انجام می دهد.

تجهیز واحدهای نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل به مدرن ترین ابزار تعمیر و نیز بهره گیری مهندسین این مرکز از جدیدترین برنامه ها و روش ها برای تعمیرات انواع گوشی و تبلت، از جمله ویژگی های بارز این مرکز می باشد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل، پاسخگوی کلیه ی سوالات شما کاربران گرامی در حوزه ی تعمیرات این محصولات می باشند.

Rate this post
اشتراک گذاری