اشتراک گذاری

ریکاوری هارد گوشی ال جی

پاک شدن حافظه از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. کاربران گوشی نیاز به مرکزی دارند که بتواند این اطلاعات را بازیابی کند. به دلیل حساسیت این قطعه سپردن گوشی بدین منظور به هر تعمیرکاری اشتباه می باشد. اما متخصصین نمایندگی ال جی توانایی بازیابی انواع حافظه گوشی را دارند. پارت ها تخصصی تعمیرات با استفاده از بهترین ابزار های تعمیر توانایی ریکاوری هارد گوشی ال جی را دارند.

تعمیرکاران نمایندگی ال جی از افراد کارآزموده و متخصص تشکیل شده اند. در صورتی که هارد گوشی شما پاک شد، به نمایندگی تعمیرات گوشی ال جی مراجعه کنید. استفاده از نرم افزار های غیر مطمئن هنگام ریکاوری، ممکن است به صورت عکس عمل کرده و ریکاوی هارد را غیر ممکن سازد. تمامی نرم افزار ها و سخت افزارهای ریکاوری هارد در نمایندگی ال جی، تست شده هستند و می توان به آن ها اطمینان کرد. بنابراین در صورتی که اطلاعات گوشی شما از دست رفت با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی به بازگردانی آن اقدام نمایید.

ریکاوری هارد گوشی ال جی

نکات مهم در رابطه با ریکاوری هارد گوشی ال جی

استفاده از نرم افزار های نا مطمئن برای ریکاوری هارد گوشی ال جی می تواند موجب عدم بازگشت اطلاعات شود. ممکن است این نرم افزار ها حافظه گوشی را بازنویسی کنند. این کار باعث می شود اطلاعات قسمت بازنویسی شده خراب شوند و باز نگردند.

تا وقتی که گوشی را ریکاوری نکردید از عکاسی و فیلم برداری با گوشی خود خودداری کنید. همچنین در صورت وجود چنین وضعیتی از تبادل فایل با گوشی خود خودداری کنید.

با پاک شدن اطلاعات خود، گوشی را خاموش کنید و از فلش کردن گوشی و یا نصب نرم افزار در آن خودداری کنید. سپس به نمایندگی ال جی مراجعه کنید تا خدمات ریکاوری هارد گوشی ال جی را دریافت نمایید.

شماری از خدمات تخصصی در بخش ریکاوری هارد گوشی ال جی

اگر اطلاعات گوشی شما از دست برود چه کاری برای بازگرداندن اطلاعات آن انجام می دهید؟ آیا اطلاعات پاک شده از گوشی برگشت پذیر هستند؟ از آنجا که گوشی به یک منبع نگهداری فایل های شخصی و اطلاعات برای بسیاری از افراد تبدیل شده است، پاک شدن اطلاعات برای بسیاری از افراد ناخوش آیند می باشد. از خدماتی که در نمایندگی گوشی ال جی برای ریکاوری هارد گوشی ال جی انجام می شود به صورت زیر است:

بازگردان عکس

بازگرداندن ویدیو

بازگردان اطلاعات گوشی

بازگرداندن موسیقی

بازگرداندن اطلاعات مخاطبین

ریکاوری حافظه داخلی موبایل

ریکاوری هارد موبایل

ریکاوری فایل های آسیب دیده

ریکاوری پیام های متنی

ریکاوری حافظه اس دی

ریکاوری هارد گوشی ال جی در مرکز ریکاوری به چه صورت است

نمایندگی گوشی ال جی با دارا بودن بخش های جداگانه هنگام تعمیر تخصصی ترین خدمات تعمیرات گوشی را به کاربران گوشی ال جی ارائه می دهد. از خدمات و مزایای این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به روزترین، سریع ترین و کارآمدترین مرکز بازگردانی اطلاعات. نمایندگی ال جی با رعایت استاندارد های بین المللی و ابزارهای بازیابی اطلاعات توانایی بازگرداندن اطلاعات گوشی شما را دارد.
  2. پاسخگویی به مشکلات کاربران. از آن جا که نمایندگی ال جی دارای متخصص ترین کارشناسان است، می تواند جوابگوی سوالات و مشکلات شما باشد. با مراجعه به نمایندگی ال جی در ساعات اداری مشکلات گوشی خود را با ما در میان بگذارید.
  3. ارائه راه حل های کارآمد. متخصصین نمایندگی ال جی با توجه به سواد و تجربه بالای خود بهترین راه حل را در رابطه با بازگرداندن اطلاعات گوشی شما ارائه می دهند.
  4. ارائه گارانتی عدم تخریب تجهیزات و اطلاعات. هنگامی که گوشی خود را برای ریکاوری اطلاعات به نمایندگی ما تحویل می دهید، نمایندگی ال جی سلامت گوشی شما را هنگام تعمیر تضمین می نماید و اطلاعات موجود در گوشی شما از دست نخواهد رفت.
مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

از آن جا که محصولات شرکت ال جی در ایران طرفداران زیادی دارد نیاز به مرکزی که بتواند محصولات این شرکت را همگام با ورود به بازار های جهانی و به سرعت در اختیار کاربران قرار دهد ضروری است. محصولات نمایندگی مجاز ال جی نیز برگرفته از محصولات به روز این شرکت است. گوشی و تبلت ال جی جز آن دسته از محصولات این شرکت است که با توجه به کیفیت بالای آن توانسته است در بازار به رقابت با دیگر برندها بپردازد. با خرید گوشی و تبلت از این نمایندگی گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش به شما ارائه می شود. اگر می خواهید گوشی یا تبلت ال جی را خریداری کنید به فروشگاه مرکزی ال جی مراجعه کنید.

2/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری