اشتراک گذاری

قطعات تبلت سامسونگ

پیوسته ای تشکیل شده است. هر دستگاه تبلت دارای قطعات جانبی و اصلی می باشد که برای استفاده، کاربرد و محافظت به آن ها نیاز است. اصلی ترین قطعات تبلت سامسونگ را می توانیم در موارد زیر خالصه کرد: قاب و فریم، دوربین، جک هدفون، فلت ولوم، اسپیکر و آنتن، برد تبلت، تاج و صفحه نمایش، برد، شاسی، کابل ها، باتری، پورت و سوکت ها، شارژر، ماژول وای فای، قلم، اسپیکر، وب کم، فلت ولوم و پاور، سوکت سیم کارت و رام، گلس کارخانه، کابل فلت تبلت و …

اما قطعاتی که به صورت یکدکی و لوازم جانبی از سوی کارخانه تولید کننده و یا شرکت های مشهور و غیر مشهور در جهان وارد بازار شده اند تا هم کار با دستگاه را آسان کنند و هم از آن محافظت نمایند به قرار زیر می باشد: کیبورد مخصوص تبلت، کیف، حافظه ی جانبی، انواع مبدل، محافظ صفحه نمایش، پایه نگهداری، هندزفری و … می باشد. در ادامه به تعمیر و تعویض انواع قطعات تبلت می پردازیم با ما همراه باشید.

تعمیر قطعات تبلت سامسونگ

تعمیر قطعات تبلت سامسونگ

 تبلت دارای قطعات ریز و درشت فراوانی بوده که در صورت اتمام عمر مفید و یا بر اثر حوادث مختلف دچار مشکل خواهد شد. کار تعمیر قطعات تبلت سامسونگ زمانی به درستی انجام خواهد گرفت که تکنسینی توانا ناظر و عامل تعمیر باشد. کاربران می توانند با استفاده از لوازم جانبی که جز تمهیدات کارخانه می باشد، از دستگاه خود محافظت کنند تا درگیر پیدا کردن تعمیرکار توانا برای  تعمیرات تبلت سامسونگ  نباشند.

ابتدا از نصب و دانلود برنامه ها و بازی های نامطمئن خودداری کنید چرا که به احتمال زیاد نرم افزار سپس سخت افزاری گوشی شما را با مشکل بد افزار رو به رو خواهد کرد. سپس در صورت برخورد با مشکل در قطعات تبلت سامسونگ مانند دوربین، اسپیکر، میکروفن، باتری، آنتن دهی و … سعی کنند با حذف برنامه های مخرب، تنظیمات مجدد و در صورت حاد بودن مشکل با فعال کردن بازگشت به تنظیمات کارخانه مشکل را برطرف نماید. اما اگر مشکل قطعات تبلت سامسونگ شما برطرف نشد حتما به تکنسین های نمایندگی سامسونگ  در واحد تعمیر تبلت  در کرج مراجعه کرده و سلامت دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت بیابید.

تعویض قطعات تبلت سامسونگ

تعویض قطعات تبلت سامسونگ

تعویض قطعات تبلت به مراتب به صرفه تر از تعمیر آن ها می باشد چرا که طول عمر بیشتری داشته و قطعات دچار هنگی و کند شدن و… نمی شوند. امروزه کمپانی های معتبر یا غیر معتبری به دنبال وارد کردن انواع قطعات کار کرده در بازار می باشند که کاربران به طور حتم به تعویض آن ها نیاز داشته باشند. البته شرکت های داخلی نیز برای کاهش هزینه های کاربران اقدام به فروش قطعات استوک یا اوراقی تبلت هایی که از کار افتاده اند و به هیچ وجه قابل استفاده نمی باشند، کرده اند تا هم سودی عایدشان شود و هم کارکرد اولیه تبلت های قابل تعمیر، باز گردد.

در هر صورت برای تعویض قطعات تبلت باید به دنبال قطعه ای اورجینال باشید که مطابق با دستگاه شما بوده و در کارخانه ی تولید کننده ی تبلت، ساخته شده باشد. تعمیرکاران توانای سامسونگ در کرج با همت مدیران توانسته اند آرشیوی پربار از انواع قطعات تبلت فراهم کنند. همچنین با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر پیشرفته به تعویض قطعات تبلت بپردازند.

تعمیر تبلت سامسونگ در کرج

تعمیر تبلت سامسونگ در کرج زیر نظر کارشناسان برجسته ی این رشته انجام خواهد گرفت. مدیران با تجربه ی تعمیر تبلت سامسونگ در کرج برای آسایش حال مشتریان اقدام به واحد بندی مرکز خود کرده اند. به این طریق که کاربران برای استفاده از خدمات فروش و تعمیر به واحد مشاوره رفته و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز به بخش مورد نظر خود مراجعه می کنند. کاربرانی می توانند در واحد فروش، انواع تبلت و موبایل سامسونگ را به صورت کاملا اورجینال انتخاب کرده و خریداری نمایند.

در این واحد علاوه بر محصول اصل، کاربران می توانند از گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش قابل توجهی برخوردار گردند. اگر به هر دلیلی تبلت سامسونگ شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد با مراجعه به بخش تعمیرات این مرکز می توانید خدماتی از قبیل عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات تبلت را در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت بیابید.

5/5 (3 امتیاز)
اشتراک گذاری