اشتراک گذاری

آموزش شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

تک تک آیفون های اپل در پخش موزیک کارایی خوبی دارند. فرقی نمی کند که شما از چه نوع هدفونی استفاده می کنید. آیفون های اپل در سه جهت پخش موسیقی یعنی هدفون سیمی، بدون سیم و اسپیکر های اصلی عملکرد ایده آلی خواهند داشت.

شخصی سازی اکولایزر صدا در آیفون  نیز یک قابلیت فنی جالب است که به شما امکان دستکاری صدای موزیک را خواهد داد. در ادامه شما را با مراحل کلی تغییر اکولایزر صدا در گوشی اپل آشنا می سازیم.

آموزش شخصی‌سازی اکولایزر صدا در آیفون

مفهوم شخصی سازی اکولایزر صدا در آیفون

اکولایزر یکی از بهترین ابزارهای میکس ساده ی موسیقی می باشد که توسط آن می توانید دامنه خاصی از فرکانس های تولید شده و رکورد شده در یک آهنگ خاص را نسبت به سایر دامنه های فرکانسیِ همان صدا یا صداهای دیگر بالا و پایین کنید.

شخصی سازی اکولایزر صدا در آیفون یک تنظیم ساده اما کاربردی جالب است که نحوه ی پخش آهنگ را تغییر می دهد. از این طریق حتی  کیفیت خروجی صدا از آیفون هم افزایش می یابد. البته تنظیمات پیش فرض اپل موزیک به خودی خود جذابیت های چشم گیری در راستای پخش موسیقی دارد.

نحوه ی شخصی سازی اکولایزر صدا در آیفون

برای شخصی سازی اکولایزر صدا در آیفون مراحل زیر را طی کنید. جهت کسب راهنمایی های بیشتر نیز همواره می توانید با نمایندگی تعمیرات گوشی اپل  تماس حاصل فرمایید.

  • به منوی تنظیمات یا همان Settings وارد شوید.
  • به سمت پایین اسکرول کنید و منویMusic را بیابید و وارد آن شوید.
  • گزینه ی EQ را یافته و آن را انتخاب کنید.
  • با اینکار وارد محیطی خواهید شد که امکان دستکاری و تنظیم فرکانس های آهنگ را مهیا می سازد. 23 نوع اکولایزر از قبل تعیین شده در ios اپل وجود دارد که عبارتند از: Acoustic، bass booster، bass reducer، classical، dance، Electronic، Flat، Hip Hop، Jazz، late night، Latin، Loudness، pop،R&B  و … .
نحوه ی شخصی سازی اکولایزر صدا در گوشی اپل

کاربرد تغییر اکولایزر صدا در گوشی اپل

مزیت اصلی شخصی سازی اکولایزر صدا در آیفون، کسب رضایت سلیقه های گوناگون از حالت پخش صوت گوشی است. با استفاده از محیط اکولایزرهای دیجیتال اپل می توانید نسخه ی جدیدی از موسیقی مورد نظر خود را گوش دهید. در واقع پس از تغییر اکولایزر صدا در گوشی اپل، آهنگ مورد نظر با میکس کاملا متفاوتی از نسخه ی اورجینال پخش می شود.

3/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری