اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر موبایل آیفون

تعمیر اسپیکر موبایل آیفون ، به صورت کاملا تخصصی در واحد تعمیر گوشی اپل انجام می گردد. عملیات تعمیر وعیب یابی توسط متخصصان و کارشناسان فنی و مجرب در این مرکز ارائه می شود. وجود وسایل وابزارپیشرفته برای تعمیر، ازجمله مزایای تعمیرگاه تخصصی اپل به شمار می رود. برای آگاهی بیشتر و بالا رفتن اطلاعات کاربران گرامی به بررسی نکاتی پیرامون اشکالات وعیوب این دستگاه می پردازیم.

تعمیرات موبایل ایسوس

چرا اسپیکر گوشی آیفون کار نمی کند ؟

از مهمترین دلایل ایجاد اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی آیفون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضربه وارد شدن به دستگاه و یا افتادن گوشی که موجب خرابی آن می شود
  • گرد و غبار گرفتن اسپیکر گوشی آیفون
  • به هم خوردن تنظیمات صدا در گوشی موبایل آیفون
  • ورود هرگونه مایع به داخل اسپیکر گوشی آیفون

عیب یابی و تعمیر اسپیکر موبایل آیفون

برای تعمیر و عیب یابی اسپیکر گوشی آیفون، باید این دستگاه رابه یکی از مراکز معتبر ومجاز این شرکت ببرید.سپردن دستگاه به مراکز ناشی وناکارآمد موجب میشود به دستگاه آسیب های جبران ناپذیر برسد.کارشناسان فنی ومتخصص در واحد تعمیراسپیکر گوشی آیفون، علاوه بر استفاده ازابزارها و روش های روز دنیا و با بهره مندی از تخصص بالا، نخست دستگاه را بررسی همه جانبه می کنند و سپس به مشکل اصلی آن می پردازند. پس از اتمام فرایند تعمیر اسپیکر موبایل آیفون ، هزینه های انجام شده و علت اشکال دستگاه به اطلاع کاربران گرامی می رسد. چنانچه نیاز به تعویض قطعه ی اسپیکر گوشی آیفون باشد، با دادن اطمینان خاطر به مشتری قطعه ی اصل واورجینال جایگزین قطعه ی قبلی می شود.

مشکل نرم افزاری

باید این نکته را نیز یادآوری کرد که خراب شدن اسپیکر گوشی آیفون، گاهی به هیچ کدام از موارد ذکر شده ربطی ندارد. آیا تابه حال برای شما این مشکل پیش نیامده است که هنگام استفاده از یک برنامه ی خاص، صدای بلندگوی گوشی تان به یکباره قطع شده باشد؟ اگر باچنین مساله ای مواجه شدید، برای عیب یابی اسپیکر گوشی تان، تنها کافی است آن برنامه را حذف کنید. در این صورت مشاهده خواهید کرد که، عملکرد اسپیکر شما دوباره به حالت اول برمی گردد.

آزمایش اسپیکر گوشی اپل

به منظوربهبود کارکرد اسپیکر گوشی، یک آزمایش ساده انجام دهید؛مثلا وسایل اضافی مانند هدست را کنار بگذارید وبرای گوشی خود یک پیام صوتی در نظر بگیرید.سپس پیام های صوتی خود را چک کنید و پیام مورد نظر را امتحان کنید. چنانچه صدای پیام صوتی به صورت واضح شنیده شد، اسپیکرگوشی  appleشما سالم است.  اگر صدای پیام صوتی را به درستی نشنیدید، دستگاه دچار مشکل شده است، وباید نسبت به تعمیر اسپیکر موبایل آیفون اقدام نمایید.

ریست فکتوری

آخرین راه حل پیشنهاد شده ی شرکت اپل به کاربران برای تعمیر اسپیکر موبایل آیفون ، ریست فکتوری دستگاه است. اگرچه این کار موجب از بین رفتن اطلاعات سیو شده در گوشی می شود، اما باعث می شود تا اطمینان پیدا کنید، که اسپیکر گوشی آیفون شما مشکلی ندارد و کاملا سالم است.اما گاهی پس از ریست فکتوری نیز، اسپیکر گوشی کار نمی کند.در این شرایط، مشکل از قطعه ی سخت افزار گوشی است وباید هرچه سریعتر گوشی خود را برای بررسی وتعمیر تخصصی آن به تعمیر گاه مجاز اپل بسپارید.

شناسایی مشکل

اگر از اسپیکر گوشی  apple شما هیچ صدایی شنیده نمی شود، می تواند علت های مختلفی داشته باشد. چنانچه به دستگاه شما ضربه وارد نشده باشد و یا آب وگرد وغبار به آن نفوذ پیدا نکرده باشد، امکان دارد دلایل ساده تری مثل استفاده از یک هندز فری ویا هدست ، باعث ایجاد مشکل شده باشد. در این صورت با شناسایی مشکل ایجاد شده و برطرف کردن آن ، مشکل آیفون شما برطرف می شود.

راه حل ها

هرچند مواردی که گفته شد ، آسیب هایی به اسپیکر گوشی آیفون می زند، اما با انجام موارد زیر می توانید تا حد بسیار زیادی مانع از آسیب رسیدن به دستگاه خود باشید. متخصصان وکارشناسان آیفون در مرکز تعمیر اسپیکر موبایل آیفون ، به همه ی کاربران توصیه می کنند، تا پیش از مراجعه به مراکز تعمیراتی، این موارد را رعایت بکنند.

نمایندگی اپل  و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل، تعمیرات و فروش محصولات اپل  را انجام می دهد.این مرکز، به منظوربالا بردن سطح کیفی خدمات خود، در بخش تعمیرات، به راه اندازی واحدهای مجزا برای عیب یابی و تعمیر محصولات apple اقدام کرده است. در این واحدها، کارشناسان ارشد ومتخصصان تجربه دیده با دانش بالا و با استفاده ازتجهیزات پیشرفته ، به تعمیر محصولات این شرکت می پردازند. همچنین در بخش فروشگاه مرکزی اپل ، کارشناسان فروش به صورت حضوری قرار دارند که می توانند کاربران را در مورد محصول مورد نظرشان ، به صورت کاملا تخصصی، راهنمایی کنند. بنابراین شما می توانید با خاطری آسوده، به خریدی مطمئن دست بزنید. اگر کاربر محصولات اپل خدمات ما در واحدهای تعمیرات اپل مطالعه نمایید.

Rate this post
اشتراک گذاری