اشتراک گذاری

تعمیر دوربین آیفون

تعمیر دوربین آیفون و یا تعویض آن از اقداماتی است که در صورت بروز اشکال در عملکرد آن، توسط  تعمیرکار خبره صورت می گیرد. شرکت apple از جمله کمپانی هایی است که در کنار کیفیت بالای گوشی های آیفون، حساسیت بالایی در قطعات مختلف آن قرار داده است. یکی از این قطعات، دوربین است که در صورت بروز هر گونه اشکال در آن، بهتر است کاربر، به یک تعمیر کار ماهر، توانا و آشنای به قطعات مختلف آن مراجعه کند تا با استفاده از دستگاه های مدرن، اقدامات لازم تعمیراتی را انجام دهد.

تکنیسن توانا، این اصل را سرلوحه ی خود قرار داده که ابتدا جنبه ی نرم افزاری موبایل آیفون بررسی شود، سپس بخش های سخت افزاری مورد توجه قرار گیرد. علل بروز اشکال همچنین تعمیر دوربین آیفون موضوعی است که برای این مقاله انتخاب شده تا شما کاربر گرامی با کلیات مساله آشنایی پیدا کرده و در صورت نیاز از آن بهره مند شوید.

تعمیر دوربین آیفون

نحوه تعمیر دوربین آیفون

علل عمده ی بروز اشکال در دوربین گوشی آیفون، اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری است. تکنسین های توانای ما در نمایندگی تعمیرات اپل قادرند که در کوتاهترین زمان به وسیله ی نرم افزار و دستگاه های مدرن عیب یابی به تعمیر دوربین آیفون شما مبادرت ورزند. تعمیرکاران ما به کاربران توصیه می کنند هیچگاه تنظیمات نرم افزاری گوشی خود را به هم نزنید؛

در صورتی که گوشی دچار آبخوردگی شده یا در معرض رطوبت و گرد و خاک قرار گرفت حتما در اسرع وقت به واحد تعمیرات آیفون مراجعه کنید، چرا که نفوذ آب در دوربین موجب برهم زدن اتصالات، همچنین فعل و انفعالات دوربین آیفون شده و عملکرد دستگاه را مخدوش می کند؛ از تمیز بودن لنز اطمینان حاصل کنید؛ گوشی را در معرض گرما و قطعات آهنربایی قرار ندهید اگر هر مساله ای برای گوشی آیفون شما اتفاق افتاد سریعا به واحد تعمیرات موبایل اپل  مراجعه کنید تا در کوتاهترین زمان، بهترین خدمات را دریافت کنید و در صورت نیاز از قطعات اوجینال ساخت کمپانی بهره مند شوید.           

مشکلات رایج دوربین آیفون

یک تعمیرکار ماهر می داند برای رفع مشکلات متنوع دوربین آیفون بهتر است، ابتدا بخش نرم افزاری سپس تعمیرات سخت افزاری و باز کردن گوشی را در اولویت های تعمیری قرار دهد. به این صورت بعد از پروسه ی بررسی نرم افزاری اقدام به تعمیرات سخت افزاری، باز کردن گوشی و چک کردن اتصالات دوربین به برد نمایند.

در صورت برطرف نشدن مشکلات بهتر است به تعویض دوربین مبادرت ورزد. در ادامه عموم مشکلاتی احتمالی که به موجب نیاز به تعمیر دوربین آیفون می شود عنوان شده و راهکاری های کوتاهی برای برطرف کردن آن بیان می شود.

  • فوکوس کردن خود به خود دوربین.
  • فوکوس نکردن.
  • تار شدن لنز دستگاه ار جمله اشکالاتی است که نیاز به تعمیر دوربین آیفون دارد.
  • خارج شدن خودبه خود دوربین از برنامه.
  • سیاه شدن دوربین.
  • بی کیفیتی دوربین آیفون.
  • نگرفتن فیلم نیاز به تعمیر دوربین آیفون را واجب می کند.
  • ضبط نکردن صدا در هنگام ضبط فیلم.
  • لودنکردن دوربین آیفون.
  • کار نکردن فلش دوربین.
  • صدای وز وز در دوربین.
  • یکی دیگر از عیوبی که نیاز به تعمیر دوربین آیفون در آن هست کار نکردن دوربین جلو گوشی است.
  • از بین رفتن امکان تشخیص لبخند.
  • پیغام حافظه در صورت پر نبودن آن.

بیشتر بخوانید: آموزش قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن

راه های پیشگیری از خرابی دوربین آیفون

گوشی آیفون یکی از معدود محصولات باکیفیت و حساسی است که مثل هر وسیله ی الکترونیکی دیگر نیاز به مراقبت بالایی دارد. ابتدا باید متذکر شویم که کاربر گوشی آیفون بهتر است برنامه های مورد نیاز خود را از منابع معتبرِ مورد تایید کمپانی apple دانلود کند. غالب کاربران موبایل می دانند که برای جلوگیری از نیاز به تعمیر دوربین آیفون بهتر است از یک محافظ با کیفیت استفاده کنند. کاور یا محافظ، دوربین گوشی را از  خط و خش و ضربه ی احتمالی حفظ می کند. همچنین در صورت مجاورت با گرد و غبار، رطوبت، نفوذ مایعات و … به دوربین آیفون جلوگیری می کند.

نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون

تعمیرات اپل در واحدهای مجزا آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. یکی از این واحدها که با اقبال از جانب مردم رو به رو شده واحد تعمیرات گوشی اپل است.

در این واحد، علاوه بر تعویض و یا تعمیر دوربین آیفون خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر و تعوبض قطعات مختلف مانند اسپیکر، میکروفون، تاچ، ال سی دی، برد، سوکت شارژ و … توسط کارشناسان دوره دیده و مجرب برای مدل های مختلف آیفون، آی مک، آی پد، اپل واچ و در کل، تمام محصولات این کمپانی ارائه می شود. در این واحد ابتدا با دستگاه های مدرن عیب یابی به بررسی تخصصی دستگاه پرداخته سپس اقدامات لازم جهت برطرف کردن معایب آن، با بالاترین کیفیت ممکن صورت می گیرد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل با سال ها تجربه در حوزه ی فروش و تعمیر تمام محصولات کمپانی اپل، به صورت تخصصی آماده ی ارائه ی خدمات مفید و ارزشمند است. این نمایندگی، بخش های مجزایی برای کارشناسان خود در نظر گرفته است تا مراجعه کننده با صرف کمترین زمان به راحتی قادر باشد محصول خود را انتخاب کرده و در زمینه ی آن مشاوره و راهنمایی دریافت کند. 

نمایندگی اپل همگام با پیشرفت محصولات اپل در حرکت است به همین جهت مراجعه کننده می تواند جدیدترین محصولات کمپانی را در این نمایندگی بیابد. علاوه بر خدمات مفید و موثر نمایندگی apple، شما می توانید از گارانتی طولانی مدت و مطمئن آن برای محصولات خود بهره ببرید.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل با کادر مجرب و بسیار توانایی که در کنار خود گرد آورده، آماده است تا کلیه ی مشکلات احتمالی محصولات کمپانی اپل را برطرف کند. در این نمایندگی که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها ی عیب یابی و تعمیر است می توانید در کم ترین زمان ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه apple خود را یافته در بر طرف کنید.

کارشناسان دوره دیده ی این نمایندگی در راستای جلب رضایت مشتری به صورت تخصصی به تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف دستگاه های شما می پردازند. می توان برای بازیابی عملکرد اولیه دستگاه، یکی از نمودهای بارز مشتری مداری این مرکز را استفاده از قطعات اورجینال و اصل ساخته شده در کمپانی اپل دانست.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری