اشتراک گذاری

تاریخچه موبایل ایسوس

شرکت ایسوس  درسال ۱۹۹۰ کار خود را آغاز کرد.  از این رو شرکت نسبتا جوانی به حساب می آید. طرح تاسیس ایسوس را مهندسان اسبق شرکت ایسر مطرح کردند و افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران این شرکت  معرفی شدند. ایسوس با توجه به حضور ۲۱ ساله در بازارهای جهانی و کسب جوایز متعدد، یکی از موفقترین شرکت های جهان است. نام شرکت برگرفته از اسب بالدار افسانه ای یونانی به نام Pegasus است. کمپانی ایسوس  یکی از پیشتازان عرصه ی فن آوری است  که  محصولاتی مانند ؛  pc ، نوت بوک،نت بوک، لپ تاپ، تبلت، نمایشگر،گوشی موبایل، لوازم شبکه و …. تولید می کند . در این مقاله قصد داریم تاریخچه موبایل ایسوس را بیان کنیم.

این کمپانی  در سال    ۲۰۰۶  برای اولین بار به سمت تولید اولین گوشی های موبایل پیش رفت و موفق به ساخت اولین گوشی با برند ایسوس شد .کیفیت و زیبایی که دو اصل مهم درتمام تولیدات ایسوس بودند در موبایل ایسوس نیز رعایت شده  است. ـگوشی های موبایل ایسوس در سایزهای ۴ ، ۵ و ۶ اینچ وارد بازار شده اند . موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی Zenfon – PadFone – Fonepad با رنگهای متنوع می باشد.

تبلت مایکروسافت Surface Pro 2017

تاریخچه موبایل ایسوس و ظهور PadFone ها

یکی از نوآوری‌های منحصر به فرد Asus سری PadFone ها بود که  با ادغام تبلت ایسوس و  موبایل ایسوس ، محصولی جدید به بازار عرضه کرد . هر چند عرضه اولین سری این محصول موفقیت چندانی در پی نداشت اما ایسوس دست از کار نکشید و سری دوم از این گجت  را با تغییراتی اساسی راهی بازار نمود.

از جمله دغدغه های ایسوس طراحی تکنولوژی متناسب با نیاز روزمره کاربران بوده است . به‌‌عنوان نمونه به موبایل ها توجه کنید. آن ها برای تلفن‌بودن طراحی شده‌اند ولی امروزه ما برای انجام کارهای خود روی اینترنت مدت زمان زیادی به صفحه ‌نمایش آن خیره می‌شویم . به همین دلیل تیم طراحی ایسوس برای این منظور راه‌حلی ارایه داده که در آن ، همزمان  ترکیبی از یک تبلت ایسوس و یک موبایل ایسوس رابه همراه دارید ،  از همین رو فون‌پد ایسوس تولید شده است .

Surface Pro 2017

تاریخچه موبایل ایسوس و ظهور zenfone ها

 Zenfone   یکی از محصولات  جدید اندرویدی و مقرون به صرفه ی ایسوس است. این کمپانی خانواده ZenFone را در CES 2014 عرضه کرد. مدل های ZenFone 4 ZenFone 5, ZenFone 6, و zenfone 7علاوه بر مشخصات خوب و قابل قبول ،  قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارند با این وجود زنفون  تنها در یازده کشور جهان معرفی شده و امید است که به مرور به بازارهای دیگر راه پیدا کند .

تعمیرات موبایل ایسوس

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، خدمات تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت ایسوس را به کاربران گرامی ارائه می نماید. با توجه به تولید و توزیع گسترده ی محصولات ایسوس در ایران ، وجود یک نمایندگی معتبر جهت تعمیرات امری ضروری می باشد.

نمایندگی ایسوس در راستای رفع نیاز کاربران خدمات تخصصی خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. درواحد تعمیرات موبایل متخصصین تلفن همراه مشغول به فعالیت هستند و در واحد تعمیرات تبلت متخصصین تعمیرات تبلت خدمات حرفه ای به کاربران ارائه می نمایند. جهت آشنایی با هریک از واحدها روی لینک مربوط به واحد مورد نظر کلیک نمایید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

محصولات
سوالات متداول
مقالات
اخبار
5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری