اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر تبلت

بلندگوی تبلت وظیفه پخش صدا در تبلت را دارد. عملکرد اسپیکر بدین صورت است که سیگنال های الکترونیکی را به صدا تبدیل می کند.  این قطعه در مدل های مختلف در نقاط متفاوتی قرار می گیرد. اسپیکر تبلت بسیار حساس می باشد. به دلایل مختلفی ممکن است این قطعه معیوب شود و در آن اختلال ایجاد شود. با معیوب شدن اسپیکر از کارایی تبلت بسیار کاسته می شود. داشتن اطلاعات کافی در مورد این قطعه به میزان زیادی در افزایش کارایی این قطعه کمک می کند.

در صورتی که صدای تبلت شما به دلایل مختلف قطع شد و یا با اختلال پخش شد این قطعه دچار مشکل شده است. هدف ما در این مقاله ارائه اطلاعات مفید در مورد اسپیکر تبلت و تعمیر آن می باشد. در این مقاله با دلایل خرابی اسپیکر تبلت و تعمیر اسپیکر تبلت آشنا می شوید. 

در صورتی که اسپیکر تبلت شما معیوب شد به نمایندگی تعمیرات تبلت مراجعه کنید. این نمایندگی با استفاده از پشرفته ترین تجهیزات دستگاه شما را ترمیم می کند.

تعمیر اسپیکر تبلت

دلایل خرابی اسپیکر و تعمیر اسپیکر تبلت

وجود اختلال در عملکرد تبلت می تواند به دلایل گوناگون باشد. این دلایل هم می تواند از دلایل نرم افزاری و هم سخت افزاری باشد. از مواردی که باعث ایجاد مشکل در اسپیکر تبلت می شود و نیاز به تعمیر اسپیکر تبلت ایجاد می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغییر و بهم خوردن تنظیمات صدا
  • ضربه خوردن و آسیب دیدن اسپیکر
  • اختلال در عملکرد نرم افزاری تبلت
  • خیس شدن اسپیکر و مرطوب شدن آن
  • تجمع گرد و خاک و کثیفی روی اسپیکر تبلت
  • استفاده از قطعه بی کیفیت هنگام تعمیر اسپیکر تبلت

پیشگیری از خرابی اسپیکر تبلت

شما کاربران گرامی با انجام اقدامات ساده ای می توانید از خرابی بلندگوی تبلت خود جلوگیری کنید و دیگر نیاز به تعمیر اسپیکر تبلت خود نداشته باشید.

این مطلب مفید رو از دست نده : گیر کردن تبلت روی لوگو

از سلامت اسپیکر خود قبل از خرید مطمئن شوید

همیشه قبل از خرید عملکرد قطعات تبلت خود را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است قطعات از کارخانه معیوب باشند. بنابراین تست بخش های مختلف تبلت را پیش از خرید انجام دهید. بنابراین هنگام خرید اسپیکر تبلت خود را چک نمایید. در این صورت اگر این قطعه مشکلی داشت هنگام خرید متوجه خواهید شد و دیگر نیازی به تعمیر اسپیکر تبلت نخواهید داشت.

با مراقبت از دستگاه خود از تعمیر آن بی نیاز شوید

همیشه مراقبت از دستگاه نیاز شما را به تعمیرات کاهش می دهد. به این موضوع که دستگاه شما ضربه نخورد اهمیت دهید. مراقب عدم نفوذ مایعات به تبلت خود باشید. استفاده از کاور مناسب برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بسیار مناسب است.

رفع مشکل اسپیکر و تعمیر اسپیکر تبلت

تعیین مشکل عدم پخش صدا از تبلت

مشخص کردن نوع مشکل پیش آمده در رفع آن بسیار کارساز است. عیب یابی همیشه به تسریع در رفع مشکل کمک می کند. به عنوان مثال قطع صدا ممکن است در اثر استفاده از یک وسیله جانبی خاص باشد. بدین منظور در قدم نخست آن ابزار را بررسی نمایید. اگر این وسیله یک وسیله جانبی مانند هدست باشد تعین سلامت آن مهم است.

اقدام تکمیلی در عیب یابی بلندگو

هدست را از تبلت جدا کنید. سپس یک پیغام آزمایشی بر روی پست صوتی خود گذاشته و صندوق پست صوتی را باز می کنیم. پیغام گذاشته شده را بررسی می نماییم. اگر پیغام شنیده شد بنابراین هدست مشکل دارد. در صورتی که پیغام را نشنیدید اقدام بعدی را انجام دهید.

ضبط ویدیو

یک کلیپ ویدیویی با صدای خود بسازید. این کلیپ به صورتی باشد که صدای شما حتما در آن اجرا شود. بعد از ضبط ویدئو آن را روی بلندگو اجرا کنید. اگر صدای آن شنیده شد بنابراین بلندگو مشکلی ندارد. اگر باز هم مشکل رفع نشد قدم بعدی را انجام دهید.

برگرداندن تنظیمات تبلت به حالت کارخانه

باید به این نکته توجه کنیم، اگر اسپیکر شما با استفاده از روش های گفته شده ترمیم نشد و نیاز به ریست فکتوری برای تعمیر اسپیکر تبلت داشتید، اطلاعات شما با این کار پاک خواهد شد. بدین منظور حتما از اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه کنید.

تعمیرات تبلت با استفاده از تجهیزات پیشرفته در نمایندگی مجاز تعمیرات تبلت صورت می گیرد. کلیه خدمات تعمیر در این نمایندگی با استفاده از استاندارد های بین المللی و تجهیزات نوین صورت می گیرد. کارشناسان و تعمیرکاران خبره توانسته اند جوابگوی انواع مشکلات پیس آمده در تبلت شما باشند. 

بخش ارتباط با مشتری نمایندگی تعمیرات تبلت تمام بازخوردهای شما را از تعمیرات صورت گرفته در نمایندگی را بررسی می کنند. این بازخوردها به منظور افزایش کیفیت خدمات بررسی می شوند و در اختیار کارشناسان ما قرار می گیرد.

4/5 (4 امتیاز)
اشتراک گذاری