اشتراک گذاری

تعمیر باتری موبایل آیفون

خرابی باتری موبایل آیفون جز آن دسته از مشکلات آزار دهنده است که عملکرد گوشی شما را بسیار کاهش می دهد. اگر باتری گوشی شما دچار مشکل باشد ممکن است در ظاهر آن نمایان شود. از دیگر نشانه های خرابی باتری تخلیه زود هنگام باتری، با وجود پر بودن نشانگر باتری است. در چنین مواقعی احتیاج به تعویض یا تعمیر باتری موبایل آیفون پیش می آید. تعمیر باتری جز آن دسته از خدماتی است که نیاز به وجود افراد متخصص دارد. متخصصان نمایندگی اپل آمادگی ارائه کلیه خدمات تخصصی به کاربران گوشی آیفون را دارند. خدمات صورت گرفته با استفاده از بهترین ابزارآلات تعمیر و به روز می باشد. وجود واحد های جداگانه تعمیرات در نمایندگی آیفون باعث افزایش کیفیت سطح خدمات رسانی می شود. هر واحد شامل متخصصین متبحر در حوزه مربوطه بوده و خدمات مطلوبی را در رابطه با محصول مورد نظر ارائه می دهند.

تعمیر باتری موبایل آیفون

انواع مشکلات باتری موبایل آیفون

  • باتری موبایل کاملا شارژ نمی شود.
  • باتری موبایل روشن، شارژ نمی شود.
  • گوشی در حال شارژ روشن نمی شود.
  • باتری توسط دستگاه شناسایی نمی شود.
  • باتری پس از شارژ کامل به سرعت تخلیه می شود.

تعویض یا تعمیر باتری موبایل آیفون

با وجودی که بسیاری از افراد در صورت بروز عملکرد ضعیف در باتری دستگاه خود اقدام به تعویض آن می کنند، باتری گوشی در بسیاری از مواقع قابل تعمیر است. باتری گوشی ممکن است بر اثر عملکرد نامناسب گوشی و تغییر تنظیمات آن دچار تخلیه زود هنگام شود. اگر شما اطلاعات کافی در مورد گوشی خود نداشته باشید ممکن است به دشارژ سریع باطری منجر شود. بنابراین با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل گوشی خود را برای تعمیر باتری موبایل آیفون به متخصصان ما بسپارید. متخصصان ما با ارائه نکات مهم در نگهداری باطری به افزایش طول عمر باتری کمک خواهند کرد. همچنین نمایندگی اپل با استفاده از روش های مختلف به احیا باتری شما کمک خواهند کرد. کلیه ابزار های این نمایندگی به روز بوده و به ترمیم باطری شما کمک خواهد کرد.

اگر تعمیر باتری موبایل آیفون ممکن نبود با نظر کارشناسان ما تعویض باتری صورت خواهد گرفت. تعویض باتری با اطلاع رسانی به مشتری صورت خواهد گرفت. کلیه قطعات تعویضی قطعات اصل بوده و کیفیت آن ها تضمین می گردد. استفاده از هر گونه قطعه مشابه نیز با اطلاع به کابر صورت خواهد گرفت. در صورتی که باتری گوشی شما نیاز به تعویض داشت به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید.

تعمیر باتری موبایل آیفون

شارژ و دشارژ کامل باتری

به منظور تعمیر باتری موبایل آیفون راه های مختلفی وجود دارد. در صورت ایجاد مشکل در باتری لیتیوم یونی، روش شارژ و دشارژ از روش های مورد استفاده برای تعمیر است. بدین منظور، پس از این که باتری به طور کامل تخلیه شد، باتری را یکسره تا حداقل 48 ساعت شارژ کنید. این روش در این نوع باتری ها به مدت یک بار در ماه توصیه می شود.

استفاده از سیم یو اس بی

اتصال یک سیم یو اس بی به باتری گوشی می تواند در فرآیند شارژ و تعمیر باتری موبایل آیفون موثر باشد. با استفاده از این روش و اتصال قطب مثب سیم یو اس بی بریده شده به سر مثبت باتری و قطب منفی یو اس بی به سر منفی باتری و سر دیگر سیم به کامپوتر یا لپ تاپ باتری شارژ خواهد شد. توجه داشته باشید که سر مثبت سیم به رنگ قرمز و سر منفی سیم به رنگ مشکی است.

نمایندگی مجاز اپل شامل بخش های مختلف است. تفکیک این بخش ها و ارائه خدمات تخصصی در این بخش موجب شده است که بهترین خدمات به مراجعه کنندگان ارائه شود. بخش فروش توانسته است با ارائه محصولات اپل به عنوان نخستین انتخاب خریداران و علاقه مندان این شرکت تبدیل شود. تمام محصولات فروشگاه مرکزی اپل دارای ضمانت بوده وکیفیت خدمات پس از فروش این نمایندگی تضمین می گردد. از دیگر بخش های نمایندگی اپل بخش تعمیرات آن است. این بخش با تفکیک واحد های مختلف تعمیراتی توانسته است خدمات مربوط به هر محصول را به صورت منحصر به فرد ارائه دهد. بخش ارتباط با مشتری نیز کلیه خدمات بخش های مختلف را تحت نظارت قرار می دهد. نظارت بر بخش های مختلف باعث می شود عملکرد بخش های مختلف ارزیابی شود و در صورت بروز هرگونه مساله به واحد مربوطه اطلاع داده شود.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری