اشتراک گذاری

تعمیر تاچ موبایل آیفون

پیشرفت تکنولوژی کارکرد گوشی ها و تبلت های هوشمند را تنها از طریق تاچ فراهم کرده است. تولیدات کمپانی اپل هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در یک تعریف کلی می توان گفت که تاچ یا صفحه بی لمسی گوشی های امروزی تنها رابط میان افراد و محتویات داخلی گوشی می باشد. به همین منظور آسیب دیدگی این بخش از دستگاه نگرانی های بسیاری را برای کاربر ایجاد خواهد کرد. تعمیر تاچ موبایل آیفون نیاز به دانش و مهارت دارد به همین خاطر باید توسط متخصصان انجام شود. در این مقاله شما کاربران گرامی را با انواع دلایل مختلف که زمینه ساز آسیب دیدگی تاچ آیفون می باشند آشنا خواهیم کرد، همچنین تمام راه حل های موجود برای تعمیر تاچ موبایل آیفون را در اختیارتان قرار خواهیم داد. همراه ما باشید.

تعمیرات تبلت و موبایل

نکات مهم در نگهداری و تعمیر تاچ موبایل آیفون

همان طور که گفته شد تاچ بخش مهمی از دستگاه است. بنابراین بهترین کار رعایت نکات مهم در نگهداری و تعمیر تاچ موبایل آیفون می باشد. یکی از راه هایی که در نگهداری از تاچ مهم است مراقبت بسیار از گوشی می باشد. زیرا از شایع ترین دلایلی که تاچ آیفون را با مشکل مواجه می کند افتادن این دستگاه از ارتفاع است. استفاده از گلس هم می تواند تاثیری هرچند کوچک در حفظ تاچ آیفون داشته باشد. دراین میان یادآوری این نکته ضروری است که همیشه هم عوامل خارجی منجر عدم کارکرد تاچ نمی شود بلکه در بعضی موارد نصب برنامه های غیر معتبر تاچ گوشی را متوقف و یا از کار می اندازد.

با این وجود بهتر است دقت لازم برای نصب اپلیکیشن های مورد نیاز خود را داشته باشید. رطوبت و خیس بودن انگشتان یکی دیگر از موارد یاست که عملکرد تاچ را متوقف می کند زیرا دستگاه تشخیص  درستی از حرکت انگشتان شما ندارد. اگر در چنین شرایطی بودید انگشتان خود را کاملا خشک کنید و سپس کار با دستگاه را شروع کنید، البته در این مورد امیدوار باشید که آب به صفحه نفوذ نکرده باشد چون در این زمان شما هیچ راهی به جز تعویض تاچ آیفون نخواهید داشت.

تعویض یا تعمیر تاچ موبایل آیفون

تعمیر تاچ موبایل آیفون تنها تا زمانی امکان پذیر است که این خرابی یا ضربه خوردگی به صفحه نمایش اصلی نرسیده باشد. زیرا در این مورد آسیب بیشتر است و مشکل با تعمیر تاچ آیفون برطرف نخواهد شد. تعمیرکاران متخصص ما در این نمایندگی تمام راه حل های موجود برای تعمیر تاچ آیفون شما را امتحان خواهند کرد. اما در بعضی موارد ناچار به تعویض این قطعه هستیم. لازم نیست نگران باشید، کادر فنی این مجموعه تعویض تاچ گوشی آیفون را با یک نمونه ی اصل آن جایگزین خواهند کرد. بنابراین اختلالی در دستگاه شما پیش نمی آید. لازم به ذکر است که تعویض و تعمیر تاچ موبایل آیفون در این مرکز تنها با اطلاع و تایید شما انجام خواهد شد. مراجعه به این نمایندگی رسمی اپل خدمات ارائه شده را برایتان تضمین خواهد کرد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل سالهاست با داشتن سابقه ی درخشان توانسته است رضایت اغلب کاربران را جلب کند. حضور مشاوران مجرب اعتبار ویژه ای به این نمایندگی بخشیده است زیرا خریداران می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنند. همچنین هر گونه ابهام خود در خصوص کارکردهای دستگاه مورد نظر و نحوه ی نگهداری از آن را برطرف کنند. شعار این نمایندگی رسمی اپل تضمین کیفیت و مشتری مداری می باشد که به آن جامه ی عمل پوشانده است. همین موضوع باعث شده تا ترجیح اول کاربران برای تعمیرات و خرید محصولات باشد.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل با  وجود تعمیرکارانی متخصص و مجرب توانسته است تمام عیوب دستگاه های این کمپانی را در واحد هایی مجزا برطرف کند. ضمن آن که حضور کادر فنی قدرتمند فرآیند تعمیرات را در این واحد سرعت بخشیده است. استفاده از مدرن ترین ابزارآلات و جدیدترین امکانات جهان باعث شده تا سرویس های تعمیرات به بهترین شکل ممکن ارائه شود. لازم به ذکر است که تعویض قطعات در این واحد تنها با جایگزینی نمونه ی اورجینال آن انجام می شود. با مراجعه به این واحد می توانید تمام آسیب دیدگی ها و صدمات دستگاه خود را برطرف کنید.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

Rate this post
اشتراک گذاری