اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن گوشی ایسوس

تعمیر میکروفن گوشی ایسوس ، یکی از تخصص ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس است. این مرکز، پارتی مجزا جهت تعمیرات گوشی ایسوس در نظر گرفته است. تعمیر تخصصی گوشی در این مرکز  پس از عیب یابی دستگاه و با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.

مرکز تعمیرات گوشی ایسوس با استفاده ازپیشرفته ترین تجهیزات ، کالیبراسیون، تست و کنترل کیفیت تلفن همراه در طول سالها تجربه وتلاش تبدیل به انتخاب اول همه ی کاربرانی گشته است که نیاز به خدمات و تعمیر گوشی همراه دارند.

تعمیر میکروفن گوشی ایسوس

تعمیر میکروفن گوشی ایسوس

جهت تعمیر تخصصی میکروفن ایسوس وجود کارشناسان زبده و عیب یابی صحیح امری ضروری می باشد. قبل از هرچیز، بهتر است به ارائه ی اطلاعاتی در مورد میکروفن گوشی و عملکرد آن بپردازیم. جالب است بدانید که صدای دریافتی از کاربر، به وسیله ی میکروفن تبدیل به سیگنال شده و وارد مدار می شود. انواع مختلفی از میکروفن وجود دارد از جمله: میکروفن خازنی، میکروفن دیجیتال و در نهایت، میکروفن دیجیتال استریو. به منظور تعمیر میکروفن گوشی ایسوس ، باید نوع این این قطعه مشخص شود تا ابزار تعمیر مورد نیاز نیز به درستی انتخاب گردد.

دلایل خرابی میکروفن گوشی ایسوس

موارد متعددی ممکن است میکروفن گوشی را خراب کند. در زیر به برخی از علت های این اتفاق اشاره می کنیم:

سخت افزار

عواملی همچون ضربه خوردن گوشی، ورود مایعات به دستگاه و یا آلودگی میکروفن در اثر مواجهه با گرد و خاک، می تواند به سخت افزار میکروفن گوشی آسیب زده و در نتیجه، موجب ایجاد اختلال جدی در عملکرد این قطعه شود.

چنانچه خرابی بخش مورد بحث ناشی از ورود مایعات و یا ایجاد ضربه باشد، بهتر است در اولین فرصت نسبت به تعمیر میکروفن گوشی ایسوس خود در یک مرکز معتبر اقدام نمایید. در غیر این صورت، احتمال بروز مشکلات جدی تر در دستگاه وجود دارد.

نرم افزار

گاهی عدم عملکرد یا بروز خطا در کارکرد میکروفن گوشی های هوشمند، در اثر عوامل خارجی و سخت افزاری نیست. اگر در هنگام ضبط صدا یا فیلمبرداری، صدای شما به خوبی ضبط نمی‌شود و حتی با وجود امتحان کردن با هدفون و هدست، همچنان صدا به صورت بم و نامفهوم و همراه با نویز یا خش خش پخش می‌شود، در این حالت، باید به دنبال دلایل این اتفاق در نرم افزار و برنامه های موجود در دستگاه خود باشید. ممکن است برنامه های مرتبط با میکرفن دچار مشکل باشند و یا گوشی شما نیاز به بروزرسانی داشته باشد. بررسی دقیق این موارد در تعمیر میکروفن گوشی ایسوس، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

تست ميکروفون گوشی ایسوس

تست میکروفن، یکی از راه های معتبر و دقیق برای تشخیص سلامت و یا خرابی این قطعه در گوشی های گوشی محسوب می گردد. البته باید توجه داشت که این کار بسیار تخصصی بوده و نیازمند ابزار خاص خود می باشد. برای  تست میکروفن در روند تعمیر میکروفن گوشی ایسوس، نیاز به “مولتی متر” می باشد. این دستگاه، مقداری تحت عنوان اهم را به نمایش می گذارد.

جالب است بدانید که در جریان تست میکروفن، اهم نمایش داده شده باید از یک طرف زیاد و از طرف دیگر، کم باشد. مقدار نرمال اهم نمایشی کپسول دهنی یا همان میکروفن، عموما بین ۵۰۰ اهم تا ۳کیلو اهم است. حال اگر مولتی متر در تست میکروفن گوشی ایسوس، اهم کمتر از ۵۰۰ و یا بیشتر از ۳کیلو اهم را نشان دهد، می توان پی به خرابی این قطعه برد. البته در تعمیر میکروفن گوشی ایسوس، راهکار دیگری نیز برای بررسی سلامتی این قطعه وجود دارد؛ “تست دیود” راهبرد دیگری است که از آن برای تشخیص خرابی کپسول دهنی گوشی ایسوس استفاده می گردد.

از خرابی میکروفن جلوگیری کنید

با توجه به مطالب گفته شده، ظرافت و حساسیت بالای تعمیر میکروفن گوشی ایسوس برای شما کاربران گرامی روشن شده است. لذا  توصیه می کنیم برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در کارکرد میکروفن دستگاه خود، چند نکته را رعایت نمایید. بهتر است از نصب اپلیکیشن های مشکوک و ناشناخته بر روی گوشی خود، خودداری کنید. تا حد امکان سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را از سایت های معتبر دانلود و نصب کنید تا از درگیر مشکلات نرم افزاری نشوید. همچنین بهتر است برای گوشی خود، یک کاور یا قاب مناسب تهیه کنید تا از ورود گرد و غبار به آن جلوگیری شود. همچنین برای اینکه درگیر هزینه و دردسر های تعمیر میکروفن گوشی ایسوس نشوید، توصیه می کنیم از قرار دادن دستگاه خود در معرض مایعات، جدا خودداری نمایید.

واحد تعمیر گوشی ایسوس

واحد تعمیر گوشی ایسوس، با هدف انجام تعمیرات تخصصی بخش های مختلف این دستگاه راه اندازی شده است. تجهیز این واحد به ابزار و وسایل مدرن تعمیر و نیز، انجام امور تعمیراتی توسط کارشناسان مجرب، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده را در پی داشته است. لازم به ذکر است که فرایند عیب یابی و تعمیر میکروفن گوشی ایسوس نیز در این مرکز انجام می گردد. از جمله نکات بسیار مهم در انجام این کار، استفاده از قطعات با کیفیت در صورت نیاز به تعویض میکروفن می باشد. چنانچه تلفن همراه شما دچار مشکلات عملکردی در کپسول دهنی شد، همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی برای تعمیر و در صورت لزوم، تعویض آن می باشند.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ، فروش و تعمیرات محصولات ایسوس را انجام می دهد . این مرکز ، به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات خود در بخش تعمیرات ، اقدام به راه اندازی واحدهای مجزا برای تعمیرات ایسوس نموده است . در این واحدها ، متخصصین زبده با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، به ترمیم و تعمیر محصولات این شرکت می پردازند . همچنین در بخش فروش نمایندگی ایسوس ، کارشناسان فروشی حضور دارند که شما را در مورد محصول مورد نظرتان ، به صورت تخصصی ، راهنمایی می کنند ؛ لذا می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

در این قسمت ،اخبار ، مقالات و خواندنی های مربوط به شرکت ایسوس و محصولاتش در اختیار شما قرار گرفته است .

Rate this post
اشتراک گذاری