اشتراک گذاری

تعمیر گوشی آب خورده

نفوذ آب به داخل گوشی ممکن است باعث خرابی غیر قابل تعمیر آن شود. در اولین لحظات خیس شدن گوشی می‌توان چند کار مهم انجام داد و گوشی را نجات پیدا داد. در چنین مواقعی سرعت عمل بسیار مهم است. قطعات گوشی خیس شده ممکن است اتصالی کند و شوک الکتریکی به شما منتقل کند. حتی وقتی که بخار آب روی بخشی از مدار میعان می‌شود، ممکن است باعث خرابی صفحه نمایش شود. بنابراین انجام کارهای زیر شما را از تعمیر گوشی آب خورده نجات خواهد داد. در صورت بروز مشکل در گوشی خود با مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت و گوشی از خدمات ما بهره مند شوید.

اولین اقدام، خاموش کردن گوشی است. در صورتی که باتری خارج می شود، به جای خاموش کردن گوشی، بهتر است باتری را خارج نمایید.  سپس هر قسمتی را که می‌توانید، باز کنید. باید سیم کارت را خارج کرده و خشک کنید. کارت حافظه‌ی SD یا micro SD را نیز خارج کرده و خشک کنید. آب از طریق شکاف سیم‌کارت و کارت حافظه وارد گوشی می‌شود، اگر این دو قطعه را خارج کنید، می‌توانید شکاف‌ها را خشک کنید. تمام بخش‌های خارجی گوشی، روی صفحه نمایش و سوراخ پیچ‌ها را با دستمال کاغذی یا حوله خشک کنید. باز کردن سایر بخش‌های گوشی لازم نیست؛ زیرا ممکن است قطرات آب بیشتر پخش شود و قسمت‌های بیشتری خیس شود.

تعمیر گوشی آب خورده

تعمیر تخصصی گوشی آب خورده را جدی بگیرید.

توجه کنید که بهترین کار برای بازیابی کارکرد گوشی آب خورده مراجعه به یک تعمیرکار ماهر است. بعد از گذشت زمان اگر رطوبتی در دستگاه باقی مانده باشد در دراز مدت باعث پوسیدگی قطعات داخلی دستگاه می شود. گاها ممکن است اقدامات اولیه جهت خشک کردن سیستم گوشی به هیچ عنوان تاثیری نداشته باشد و بعد از مدت کوتاهی کارکرد گوشی در بخش های گوناگونش با اختلال رو به رو گردد.

توصیه می شود سعی کنید به یک تعمیرکار خبره مراجعه کنید که با اقدامات تعمیراتی نامناسب هزینه های شما را برای بازیابی افزایش ندهد. نمایندگی تعمیر تبلت همواره آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامیست و شما را در بازیابی تخصصی کارکرد گوشی آب خورده یاری می نماید.

افتادن گوشی در سینک ظرفشویی، استخر و یا لیوان آب اتفاق بسیار رایجیست که در نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل قابل تعمیر است. تعمیرکاران ماهر این مرکز توسط دستگاه های مخصوص می توانند آثار مخرب رطوبت، نم و هر مشکل دیگر از قبیل گرد و غبار و … را برطرف نمایند. اگر تعمیر گوشی آب خورده با این امکانات برطرف نشد؛ کارشناسان ما اقدام به تعویض قطعات معیوب سیستم با قطعه ی اورجینال مشابه می کنند. به طور کلی گوشی آب خورده ممکن است دچار مشکلاتی نظیر خرابی برد، پرش آنتن، سفیدی یا سیاهی صفحه ی نمایش، نور کم، از کار افتادن دکمه ی هوم، خرابی باتری یا سوکت باتری و … شود که تعمیر هریک نیاز به تجهیزات مدرن پیشرفته و دانش تکنسین های ماهر دارد.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.