اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت ال جی

در صورت بروز اتفاق از جمله اقداماتی که نیاز به آن الزامی می شود، تعویض گلس تبلت ال جی است. گلس یک قطعه ی خارجی و جانبی است که بر روی ال سی دی و تاچ قرار می گیرد. در صورت بروز فشار و یا حادثه، اولین قطعه ایی که مورد در آماج ضربه قرار می گیرد، گلس است. این خوش بینانه ترین اتفاقی است که ممکن است برای تبلت شما بیافتد. گلس که شکسته شد بهترین اقدام، تعویض کم هزینه ی آن است. چرا که تعویض ال سی دی و تاچ به مراتب پر هزینه تر است.

تعویض گلس تبلت ال جی

گلس چیست؟

گلس محافظ و شیشه ای بیرونی فشرده ای است؛با ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر، در انواع مختلفPET ،TPU، TG که برای محافظت و جلوگیری از خش و آسیب، بر روی ال سی دی قرار می گیرد. پوشش پلاستیکی یا حرارتی گلس با هدف محافظت از تبلت، شما را از اعمال هزینه های احتمالی بی نیاز می کند.

تشخیص زمان تعویض گلس تبلت ال جی

مقدار شکستی گلس تبلت ال جی به هر مقدار که باشد نیاز به تعویض دارد. چرا که کوچکترین صدمه ای به گلس موجب افزایش فشار و آسیب بر ال سی دی و تاچ می شود. با صدمه به ال سی دی، عملکرد تبلت کلا مختل می شود و آن را به وسیله ای بی استفاده برای شما تبدیل می کند.

اگر با شکستن گلس ضربه ای به ال سی دی وارد شده باشد، ممکن است با اختلال در عملکرد تبلت رو به رو شوید؛ چه گلس را عوض کنید و چه عوض نکنید. بهتر است برای تعویض گلس تبلت ال جی خود، به مراکز مطمئن تعمیرات موبایل مراجعه کنید. گاه دیده شده است که کاربر و یا تعمیرکار نابلد، با ایجاد فشار اضافی موجب ترک خودن قسمت های مختلف ال سی دی تبلت شده است. واحد تعمیرات موبایل ال جی با سابقه ی طولانی آماده ی خدمات رسانی به شما کاربران عزیز است.

 در تعویض گلس تبلت ال جی به نکاتی باید توجه کرد؟

اگر از جمله کاربرانی هستید که می خواهید خود گلس تبلتتان تعویض کنید، حتما به نکات زیر توجه کنید.

  • با دست های پاکیزه بدون چربی و کثیفی اقدام به تعویض گلس تبلت ال جی کنید.
  • با دقت و ظرافت کار تعویض گلس را انجام دهید.
  • دقت کنید سمت و سوی صفحه نمایش با گلس یکی باشد(مراقب جای دوربین و اسپیکر و … باشید)
  • صفحه ی نمایش یا ال سی دی را به وسیله ای پارچه ی بدون پرز و آغشته به الکل، تمام و کمال پاک کنید
  • محیط گرد و غبار نداشته باشد که در زمان تعویض گلس روی صفحه ی تبلت نچسبند.
  • دقت کنید حباب زیر گلس باقی نماند.

حالا به تعویض گلس تبلت ال جی خود بپردازید.

طریقه ی تعویض گلس تبلت ال جی توسط متخصصین

روش های جدید که برای تعویض گلس تبلت ال جی در تعمیرگاه های متعبر انجام می گیرد، به وسیله ی دستگاه های مجهز و به همراه چسب OCA است. در این روش دقت بالایی در مسطح و صاف بودن صفحه ی لیمیت و ال سی دی به کار می رود و کیفیت اولیه دستگاه در صورت وارد نشدن ضربه به ال سی دی به دست می آید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی با کادر فروش متعدد و کارکشته، در ارائه ی محصولات و قطعات کمپانی ال جی پیشرو بوده و در جهت کسب رضایت مشتری بالاترین میزان خدمات را ارائه می دهد. نمایندگی ال جی با سابقه ای درخشان و طولانی به همراه جدیدترین محصولات، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در زمینه ی مشاوره و فروش است. این نمایندگی با رعایت مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان، موجب جلب هرچه بیشتر نظر کاربران و مراجعین نسبت خود شده است.

تعمیرات ال جی

تعمیرات  ال جی با نگرش مثبت به تعویض قطعات گوشی ال جی، همواره در خدمت رسانی به مشتریان آماده است. نمایندگی ال جی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به تعمیر دستگاه شما می پردازد تا بدون کوچکترین صدمه، مشکل شما را رفع کند. تیم کارشناسان تعمیرات ال جی از تکنسین های کارکشته تشکیل شده است. نمایندگی ال جی در کوتاه ترین زمان، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد به همین جهت هر روزه به میزان مراجعین آن ها افزوده می شود. تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت راز موفقیت تعمیرکاران ماست.

Rate this post
اشتراک گذاری