اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت سونی

قابلیت های مختلفی که هر روزه کمپانی های تولید کننده ی گوشی و تبلت ارائه می دهند، موجب شده است، تبلت و موبایل به یکی از پرکاربردترین ابزار روزمره بدل شود. کمپانی سونی یکی از پیشتازان عرصه ی تکنولوژی است که با در نظر گرفتن تمهیداتی محافظت از موبایل و تبلت های خود را افزایش داده است. یکی از مهم ترین این تمهیدات برای ال سی دی و تاچ تبلت یا موبایل است.

به دلیل پرهزینه بودن تعویض و تعمیر این قطعه از تبلت، لوازم جانبی دیگری نیز برای محافظت تبلت ها در نظر گرفته شده است. به طور کلی به دلیل استفاده ی مدام از صفحه نمایش، ال سی دی و تاچ تبلت، همچنین حساسیت این قطعه، بیشتر مورد حادثه واقع می شود. در این مقاله به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما به انواع، همچنین طریقه ی تعویض گلس تبلت سونی می پردازیم.

تعمیرات تبلت و موبایل

گلس چیست؟

به طوری کلی برای تعویض گلس تبلت سونی باید ابتدا با مفهوم و انواع گلس آشنایی پیدا کرد. گلس پوششی شیشه ای یا پلاستیکی است که گلس دو نوع است نوع اول آن توسط کمپانی تولید کننده ی تبلت، در کارخانه، روی ال سی دی و تاچ نصب می شود و نوع دوم آن وسیله ای جانبی است که در هنگام خرید تبلت، برای صفحه نمایش خریداری شده تا از خط و خش، آبخوردگی و ضربات احتمالی به ال سی دی و تاچ جلوگیری کند. در این مطلب به تعوبض هر دو نوع گلس می پردازیم تا برای شما راهگشا باشد.

نکاتی در زمینه ی تعویض گلس تبلت سونی

به دلیل حساس بودن ال سی دی و تاچ، برای تعویض گلس تبلت سونی نیاز به مهارت و تجربه ی فراوان هست. توصیه می شود حتی الامکان، به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. اگر تعمیرکار تازه کار باشد، می تواند در هنگام تعویض گلس، ال سی دی و تاچ تبلت را دچار ضربه یا ترک کند و علاوه بر هزینه های زیاد، کارهای شما را نیز به تعویق بیاندازد. به یاد داشته باشید اگر صفحه نمایش تبلت سونی شما دچار حادثه شد، ممکن است که ال سی دی و تاچ تبلت ضربه ندیده باشد و با تعویض گلسِ خود تبلت کیفیت اولیه آن باز گردد. برای آموزش تعویض گلس تبلت سونی به مطلب بعد مراجعه کنید.

تعویض گلس (لوازم جانبی)

کاربر با رعایت نکات زیر می تواند در خانه به تعویض گلس تبلت سونی خود اقدام کند.

  • سعی کنید بهترین نوع گلس یعنی TG را انتخاب کنید که داری ضخامت۰٫۴ میلیمتر است.
  • محیطی را برای تعویض گلس تبلت سونی انتخاب کنید که عاری از گرد و غبار و پرز باشد.
  • لوازم مورد نیاز را تهیه کنید، مثل پارچه ی بدون پرز و الکل.
  • با دقت و ظرافت کار تعویض گلس تبلت سونی را انجام دهید.
  • با دست های پاکیزه و بدون چربی اقدام به برداشتن و گذاشتن گلس نمایید.
  • به جایگاه دوربین اسپیکر و … توجه داشته باشید تا گلس را به درستی بچسانید.
  • مراقب باشید حباب زیر گلس نماند.

تعویض گلس تبلت سونی

همانطور که گفته شد این نوع گلس، در کارخانه توسط کمپانی بر روی ال سی دی و تاچ قرار می گیرد. به هیچ وجه در خانه اقدام به تعوبض گلس تبلت سونی نکنید، چرا که تعویض این گلس نیاز به تخصص فراوان دارد. پس با مراجعه به یک تعمیرکار ماهر می توانید خود را از اعمال هزینه های اضافی معاف کنید. در گذشته به دلیل نبود فناوری مناسب، ضربه خوردن گلس به تعویض ال سی دی منجر می شد. اما امروزه تعمیرکار، در صورتی که فقط گلس ضربه دیده باشد به وسیله ی دستگاه لیمیت، به تعویض آن بسنده می کند. مراحل کار تعویض گلس تبلت سونی به شکل زیر است

  • اتصال دستگاه لیمیت بهبرق و سپس روشن کردن آن.
  • چرخاندن دکمه ی ایست اضطراریدر جهت عقربه های ساعت.
  • قرار دادن زمان دستگاه بر روی ۱۸۰ ثانیه.
  • قرار دادن زمان وکیوم بر ۱۵ ثانیه.
  • انتخاب ۴۰ درجه سانتی گراد برای دمای لیمیت و فشردن دکمه ی تایید.
  • انتخاب دکمه ی بازگشت برای تعویض گلس تبلت سونی و قرار دادن فشار دستگاه بر ۳۵ صدم مگاپاسکال
  • تمیز کردن ال سی دی و قرار دادن آن روی سینی و تانک دستگاه لیمیت.
  • پایین آمدن سینی لیمیت با انتخاب دکمه ی استارت.
  • باز شدن خودکار درب وکیوم پس از پایان زمان تعیین شده.

تعمیر تبلت سونی

نمایندگی تعمیرات گوشی سونی با تجهیزات مختلفی که برای تعمیر استفاده می کند، توانایی تشخیص ریزترین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی و تبلت سونی را داراست. تعمیر باتری، دوربین، اسپیکر، شارژر، سوکت شارژ، تعویض گلس و …. در این مرکز به صورت تخصصی صورت می گیرد. برای تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر خود حتما به تعمیرات موبایل سونی مراجعه کنید تا از آرشیو غنی قطعات اورجینال آن بهره مند شوید. از جمله اقداماتی که در تعمیرات موبایل سونی انجام می گیرد تعویض گلس تبلت سونی است. در این نمایندگی مشاهده خواهید کرد بهترین کیفیت در کنار کمترین هزینه ارائه می شود. کارشناسان خبره با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا به تعمیر دستگاه شما می پردازند. همین امر موجب شده است که تعمیرات موبایل سونی در راس توجه عموم قرار گیرد.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی دارای واحدهای مجزای مشاوره، فروش و تعمیر می باشد که در هر زمان پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است. سابقه ی طولانی در زمینه ی فروش جدیدترین محصولات سونی، این نمایندگی را به یک ابر قدرت در زمینه ی دارا بودن تکنولوژی روز دنیا تبدیل کرده است. نمایندگی تبلت و موبایل سونی خود را با جدیدترین تجهیزات و ابزرآلات روز دنیا آراسته است. این نمایندگی با هدف مشتری مداری به کار خود ادامه می دهد. اگر محصولات اورجینال و اصل کمپانی سونی را خواستارید، حتما به نمایندگی موبایل سونی مراجعه فرماید.

تعمیرات سونی

تعمیرات تبلت سونی با در دست داشتن جدیدترین تجهیزات روز دنیا، برای عیب یابی و تعمیر به بهترین گزینه برای مشتریان تبدیل شده است. هر گونه نقص و اختلال عملکرد گوشی و تبلت سامسونگ در این نمایندگی قابل تشخیص و برطرف کردن است. اگر می خواهید دستگاهتان را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر کنید حتما به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه فرمایید. با خیال راحت گوشی و تبلت خود را به متخصصین ما بسپارید چرا که برای تعویض قطعه از بهترین قطعات اورجینال (که ساخته شده در خود کمپانی هستند) استفاده می شود. کیفیت دوباره ی محصول خود را از ما بخواهید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

Rate this post
اشتراک گذاری