اشتراک گذاری

تعویض گلس موبایل ایسوس

تعویض گلس موبایل ایسوس کار بسیار حساس و نیازمند تخصص است . تعویض گلس گوشی موبایل در هر دو نوع آن به مهارت نیاز دارد. از این رو به خاطر داشته باشید که تعمیر و تعویض گلس گوشی را تنها به دست افراد متخصص بسپارید. به طور کلی گلس گوشی موبایل در دو نوع است: نوع اول گلسی است که به عنوان محافظ بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد.، نوع دوم آن گلسی است که ما بین LCD و گلس نوع اول قرار می گیرد و با تاچ گوشی ارتباط مستقیم دارد. در ادامه ی این مطلب شما را با نکات مهم در تعویض گلس موبایل و زمان تعویض آن آشنا خواهیم کرد.

ترمیم هارد موبایل

نکات مهم در تعویض گلس موبایل ایسوس

گلس نوع اول

برای تعویض گلس گوشی موبایل ایسوس لازم است در یک محیط فاقد گرد و غبار قرار بگیرید و گلس را تعویض کنید. این کار نیازمند تخصص و مهارت می باشد. کوچکترین خطا در تعویض گلس منجر به شکستن و بی فایده بودن آن می شود و فرد را مجبور به تهیه ی یک گلس جدید می کند. پاک کردن دست ها و تمیز کردن صفحه نمایش نیز از اقدامات ضروری به هنگام تعویض گلس گوشی می باشد.

گلس نوع دوم

تعویض این گلس به مراتب نیازمند تخصص و مهارت بیشتری می باشد. گلس نوع دوم با LCD اصلی گوشی و تاچ موبایل ایسوس ارتباط مستقیم دارد، بنابراین اختلال و ضرب خوردگی شدید در این گلس منجر به عدم کارکرد تاچ گوشی خواهد شد. این قطعه صفحه ی نازکی است که در بین صفحه نمایش اصلی و گلس نوع اول قرار می گیرد. اگر ضرب دیدگی گلس نوع دوم در حد شکستگی سطحی باشد، اختلالی در تاچ گوشی ایجاد نمی کند، اما اگر این شکستگی ادامه دار باشد و به صفحه نمایش رسیده باشد، متاسفانه تاچ گوشی هم از کار خواهد افتاد.

تعمیرات گلس دوم حتما باید توسط متخصصان با تجربه انجام شود. اشتباه در تعویض گلس موبایل ایسوس (گلس نوع دوم) ممکن است کارای کلی دستگاه را از بین ببرد و دیگر قابل تعمیر نباشد. به همین خاطر مراجعه به یک مرکز معتبر تاثیر بسیاری بر دستی انجام این کار خواهد داشت.

زمان تعویض گلس موبایل ایسوس

گلس نوع اول: این گلس برای حفظ دستگاه از آسیب دیدگی های گلس نوع دوم و LCD کاربرد دارد. ممکن است با افتادن گوشی از ارتفاع این گلس دچار شکستگی بشود. در صورتی که این ضرب خوردگی اختلالی در کارایی گوشی شما ایجاد نکرده، مجبور به تعویض آن نیستید.

گلس نوع دوم: این گلس نیز در صورت آسیب دیدگی های سطحی نیاز به تعویض ندارد. نفوذ مایعات به این گلس، ضرب خوردگی شدید آن نیاز به تعویض گلس را بسیار می کند. اگر آسیب دیدگی این گلس تا حدی باشد که تاچ گوشی را با اختلال مواجه کند، حتما نیاز است که تعویض شود. برای تعویض این گلس حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. لازم به ذکر است که تعویض گلس دوم حتما باید توسط متخصصان انجام شود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسوس با اطمینان به تعویض گلس موبایل ایسوس اقدام کنید.

تعمیر موبایل ایسوس

واحد تعمیر موبایل ایسوس به دلیل دسترسی به تمام تجهیزات و امکانات لازم برای تعمیر موبایل می توانند تمام عیوب پیش آمده برای این دستگاه را برطرف کند. بهره مندی از مجرب ترین متخصصان برکیفیت فرآیند تعمیرات در این مرکز افزوده است. تعویض تمام قطعات مورد نیاز موبایل در این مرکز انجام خواهد شد.

تمامی قطعات تعویض شده دارای گارانتی می باشند. کادر فنی این مجموعه در ابتدا تلاش می کنند تا دستگاه معیوب و قطعات آسیب دیده ی آن را تعمیر کنند، اما در صورتی که تعمیرات آن ممکن نباشد قطعه را برایتان تعویض خواهند کرد.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس با هدف مشتری مداری و پشتیبانی از آنان توانسته است اولویت اول کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسوس تحت نظر مدیریت قدرتمند این مجموعه می باشد. بهره مندی از مشاوران نمونه امکان بهتری را برای خرید مشتریان فراهم کرده است. مشاوران تمام اطلاعات تخصصی در مورد هر محصول و همچنین نحوه ی نگهداری از آن را به خریداران ارائه می کنند.

تمام محصولات ایسوس در این نمایندگی برای فروش عرضه می شوند. تمام دستگاه های موجود در این نمایندگی دارای گارانتی و اورجینال هستند. تاکید بر ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان از اصول اولیه ی مدیریت نمایندگی است که توسط تمامی کارمندان این مجموعه رعایت می شود.

تعمیرات ایسوس

مرکز تعمیرات ایسوس با بهره مندی از برترین ها توانسته است گامی موفقیت آمیز در عرصه ی خدمات دهی به مشتریان بردارد. تمام محصولات تولید شده توسط کمپانی ایسوس در این مرکز قابل تعمیر می باشد. هر دستگاه ایسوس و با هر میزان آسیب دیدگی در این مرکز قابل تعمیر می باشد. برای رفاه حال کاربران این مرکز از واحد هایی مجزا تشکیل شده است که هر یک تعمیرات خاص یکی از محصولات را انجام می دهند.

لازم است بدانید کارشناسان ما می توانند بهترین خدمات را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی به شما ارائه کنند. تمام دستگاه های تعمیر شده در این واحد تعمیرات ایسوس برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد صحیح تحویل داده می شوند.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

Rate this post
اشتراک گذاری