اشتراک گذاری

تفاوت تاچ و ال سی دی

تفاوت تاچ و ال سی دی موضوعی است که همواره ذهن کاربران را به خود مشغول ساخته است . ال سی دی صفحه ساخته شده از کریستال مایع است که رنگهای متفاوتی را نسبت به AMOLED تولید میکند. 

در صفحات LCD به جای استفاده از چراغ‌ برای هر پیکسل‌، از یک نور پس ‌زمینه کلی استفاده میشود. صفحه تاچ یا لمسی میتواند با دو نوع تکنولوژی طراحی شود.تاچ‌ های مقاومتی که بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار طراحی شده اند و صفحه لمسی خازنی .

تکنولوژی تاچ مقاومتی، فناوری است که در تاچ گوشیهای لمسی قدیمی مورد استفاده قرار میگرفت . درحال حاضر این تکنولوژی جای خود را به صفحه لمسی خازنی داده است. مزایای ال سی دی عبارت است از : هزینه پایین تولید به خاطر وجود IPS وضوح بالا در نور محیط و احتمال پایین قاطی شدن رنگها . معایب ال سی دی بدین شرح میباشد : کنتراست پایینتر به خاطر وجود بک لایت ، مصرف توان بیشتر ، قطر بیشتر ، ضمنا مدلهای TN زاویه دید محدودی دارند .

تفاوت تاچ و ال سی دی

تفاوت تاچ و ال سی دی – انواع

در توضیح تفاوت تاچ و ال سی دی باید به انواع آنها نیز بپردازیم . تاچ و ال سی دی از نظر درجه بندی به ۲ دسته تقسیم میشوند. درجه ۲ به نامهای کپی-فیک-های کپی و فرعی اطلاق میشود . ضمنا تاچ و ال سی دی درجه ۲ از نظر کیفیت بسیار ضعیف بوده و در بعضی موارد کمتر از ۳ ماه کارایی خود را از دست میدهد. 

درجه ۱ به نامهای اصلی-اورجینال-نو گفته میشود . در بازار چندین نوع از همین تاچ و ال سی دی وجود دارد.تاچ و ال سی دی نوع A که ۱۰۰ درصد اصلی بوده و همانند تاچ و ال سی دی قبلی خود گوشی است.

 تاچ و ال سی دی نوع AA  گلس تعویض شده . تاچ و ال سی دی نوع AAA تعویض ای سی ال سی دی شده . تاچ و ال سی دی نوع AAAA ترمیم فلت شده . این نوع تاچ و ال سی دی در زمان ساخت زیر دستگاه فلت پاره یا معیوب میشود . تاچ و ال سی دی AAAAA تعویض ای سی لایت شده.این نوع تاچ و ال سی دی همانند نوع AAAمیباشد . لازم به ذکر است ، تفاوت قیمتها در بازار بعلت چندین مدل و چندین نوع بودن تاچ و ال سی دی می باشد.

نمایندگی ال جی و واحد های تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحد های تعمیرات ال جی را به صورت پارتهای مجزا راه اندازی کرده است . مدیریت مرکز تعمیرات ال جی برای رفع ایراد هر دستگاه کارشناس متخصص همان محصول را بکار گرفته است . بدیهی است هدف از این کار افزایش راندمان کار مجموعه و تسلط و تمرکز تکنسین بر پروسه تعمیر میباشد . تعمیرکاران ما ابتدا به انالیز جزء به جزء دستگاه مبادرت می ورزند . سپس بهترین گزینه برای ریکاوری را برمیگزینند . از این طریق احتمال تعویض اشتباه قطعه به حداقل میرسد .

تکنسینهای نمایندگی رسمی ال جی پس از اتمام تعمیر به اعمال تنظیمات کلی و غبارروبی بخشهای داخلی دستگاه میپردازند . همین امر موجب میگردد دستگاه پس از تعمیر همانند روز اول کار کند . ما تمامی توان خود را در تعمیرات بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم . تعمیرکاران ما با تسلط بر تفاوت تاچ و ال سی دی بهترین خدمات ریکاوری را ارائه مینمایند .

Rate this post
اشتراک گذاری