اشتراک گذاری

داغ شدن موبایل ال جی

شاید برای شما هم اتفاق  افتاده باشد که هنگام کار با گوشی خود متوجه داغ شدن بیش از حد آن شده باشید. ممکن است گوشی شما هنگام شارژ از حد معمول بیشتر داغ شود. اما به راستی دلیل این موضوع چیست؟ آیا این موضوع به استفاده بیش از حد شما از گوشی بر می گردد یا مشکل دیگری در گوشی شما به وجود آمده است؟ داغ شدن موبایل ال جی ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. این دلایل می تواند شامل استفاده نادرست از موبایل باشد. همچنین ممکن است داغ شدن موبایل ال جی به استفاده شما از گوشی مربوط نباشد و مشکل به گوشی برگردد و گوشی از اساس مشکل داشته باشد.

 به طور کلی داغ شدن گوشی امری عادی است. مثلا گرم شدن گوشی هنگام روشن شدن و یا گرم شدن گوشی هنگام شارژ امری عادی است. اگر گوشی شما در همین حد داغ شدن نیازی به نگرانی نیست. اما اگر گرمای گوشی شما بیش از حد معمول باشد، باید به آن توجه کرد و آن را جدی گرفت. این گرمای بیش از حد می تواند صدمات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. اگر گوشی شما بیش از اندازه داغ می شود مقاله پیش رو را مطالعه کنید. در این مقاله راه های مختلفی برای حل این مشکل به شما ارائه می شود. مقالات نمایندگی ال جی راه گشای بسیاری از مشکلات شما خواهند بود.

داغ شدن موبایل ال جی

دلایل داغ شدن موبایل ال جی

با اجرای هر فرمان در گوشی شما فعل و انفعالاتی در گوشی انجام می شود. این فرمان ها برای اجرا نیاز به یک نیروی الکتریسیته دارند. برقراری نیروی الکتریسیته به ایجاد حرارت در قطعات دستگاه منجر می شود. مقدار گرمایی که در اثر اجرای فرمان در یک قطعه ایجاد می شود باید با میزان الکتریسیته دریافتی تناسب داشته باشد. هر چه برنامه ای که اجرا می شود سنگین تر باشد و فرمان های بیشتری دریافت کند، جریان الکتریسته بیشتری مصرف می شود.

از این رو گوشی شما بیشتر داغ می شود. در مواردی که گوشی شما بیش از حد داغ شود باید دلایل ایجاد چنین مشکلی بررسی شود. این دلایل ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد. با داغ شدن موبایل ال جی قطعات داخلی آسیب می ببیند و حتی گوشی شما منفجر شود. بنابراین اگر میخواهید از بروز اشکال در گوشی خود در اثر داغ شدن و بروز خسارت جلوگیری کنید به مطالبی که در ادامه آمده است توجه کنید.

اشکال در باتری گوشی و شارژر از دلایل داغ شدن گوشی

گوشی شما هنگام شارژ با این که در حال پردازش سنگین نیست ممکن است داغ شود. استفاده از باتری غیر اورجینال در گوشی می تواند باعث داغ شدن گوشی شود. اگر باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد حتما به این نکته توجه کنید که تعویض باتری شما با باتری اصل صورت گیرد. اگر در مورد غیر اصل بودن باتری گوشی خود شک ندارید، بنابراین این احتمال جود دارد که باتری شما دچار مشکل است.

در چنین مواقعی تعمیر و یا تعویض باتری معیوب راه حل مشکل شما می باشد. از دیگر مواردی که می تواند باعث داغ شدن موبایل ال جی هنگام شارژ شود، استفاده از شارژرهای نامناسب و غیر اصل در گوشی است. سعی کنید برای شارژ از شارژر مختص گوشی خود استفاده کنید و اگر نیاز به تعویض شارژر گوشی خود داشتید، شارژر اصل را خریداری کنید. هنگامی که گوشی با شارژ غیر اصل به مدت طولانی به جریان برق متصل باشد دمای موبایل بالا رفته و آسب خواهد دید.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: شارژ نشدن موبایل ال جی

ویروس ها و نرم افزارهی مخرب

نصب برنامه های غیر مطمئن در گوشی می تواند به گوشی شما آسیب جدی وارد کند. چنین برنامه هایی که با نام بدافزار نیز شناخته می شوند می تواند باعث داغ شدن موبایل ال جی شوند. دلیل این موضوع اشغال گوشی و اجرای دستورات متوالی و مضر توسط اینگونه برنامه هاست. این نوع برنامه ها باعث زیاد شدن میزان پردازش اطلاعات در گوشی می شود. با افزایش پردازش ممکن است گوشی شما بیش از حد داغ شود.

از این رو باید در برابر نفوذ چنین برنامه هایی و ویروسی شدن گوشی، از موبایل خود محافظت کنید. توجه به امنیت گوشی از موارد بسیار مهم در نگهداری از گوشی است. از نصب نرم افزارهای از منابع ناشناخته جلوگیری کنید. این موضوع باعث می شود گوشی شما از شر بد افزار ها و نرم افزار های مخرب در امان بماند. بنابراین احتمال بالا رفتن بیش از حد دمای گوشی شما کمتر می شود.

اجرای بازی های سنگین و داغ شدن موبایل

موبایل با اجرای دستورات سنگین میزان بیشتری گرما تولید خواهد کرد. بازی از برنامه هایی است که برای اجرا نیاز به منابع بیشتری دارد و داغ شدن موبایل ال جی را در پی دارد. با اجرای دستورات سنگین هنگام بازی گوشی شما داغ خواهد شد. توجه داشته باشید که برای استفاده از گوشی خود برای بازی، سخت افزار گوشی خود را در نظر داشته باشید. اگر سخت افزار شما برای بازی ضعیف باشد ممکن است گوشی شما در صورت استفاده بیش از حد برای بازی، گرمای زیادی تولید کند.

قاب محافظ موبایل نامناسب

قاب  نامناسب می توانند ضرر زیادی به گوشی شما برساند. استفاده از قاب هایی که ورود و خروج جریان هوا در گوش شما را با مشکل رو به رو می کنند بسیار مضر است و می تواند حرارت گوشی شما را بالا ببرد. قاب های با ضخامت بالا که فاقد مجرای خروج هوا هستند می توانند باعث داغ شدن موبایل ال جی شوند. اگر گوشی شما داغ شد، قاب آن را جدا نمایید تا از افزایش دما بیش از حد جلوگیری کنید.

اجرای برنامه های پس زمینه و وای از دلایل داغ شدن موبایل ال جی!

کنترل اجرای برنامه های پس زمینه در گوشی بسیار مهم می باشد. اگر برنامه های زیادی در پس زمینه موبایل در حال اجرا باشد در عملکرد گوشی شما اختلال ایحاد خواهد شد. میزان داغ شدن موبایل ال جی رابطه مستقیمی با تعداد برنامه های در حال اجرا دارد.  بنابراین برای جلوگیری از داغ شدن باتری موبایل برنامه های پس زمینه غیر ضروری را ببندید. از برنامه های پس زمینه ای که می تواند باعث ایجاد حرارت در گوشی شما شود وای فای است. اگر وای فای گوشی دائما روشن باشد تبادل اطلاعات به صورت مکرر انجام خواهد شد. در نتیجه گوشی شما داغ خواهد شد. در مواردی که احتیاج به استفاده از اینترنت ندارید وای فای گوشی خود را خاموش کنید.

انواع خدمات در نمایندگی ال جی به دست کارشناسان متبحر نمایندگی ال جی صورت می گیرد. این نمایندگی انواع مشکلات ایجاد شده در گوشی شما مانند داغ شدن موبایل ال جی و دیگر مشکلات را حل می کند. همچنین وجود کارشناسانی که می توانند پاسخگوی مشکلات شما به صورت تلفنی باشد، توانسته است را حل مشکلات شما عزیزان باشد. این کارشناسان دارای مدارک معتبر بین المللی بوده و با وسواس زیاد توسط مدیریت نمایندگی رسمی ال جی انتخاب می شوند.

از دیگر موارد مهم در نمایندگی ال جی وجود واحدهای جداگانه برای تعمیرات هر محصول است. تعمیرات موبایل ال جی و تبلت ال جی در این واحد ها به صورت تخصصی انجام می شود. در صورتی که برای گوشی و تبلت شما مشکلی پیش آمد به نمایندگی ال جی مراجعه کنید. بسیاری از مشکلاتی که توسط دیگر نمایندگی ها قابل حل نمی باشد در نمایندگی ال جی و به دست تعمیرکاران خبره این نمایندگی قابل حل می باشد.

4.7/5 (3 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.