اشتراک گذاری

ریست فکتوری آیپد

ممکن است برای هر کاربر آیپد پیش آمده باشد که یک مشکل نرم افزاری بد برای تبلت عزیزش به وجود آمده باشد و با کمال بی میلی، تصمیم به ریست فکتوری تبلت اپل خود بگیرد. همچنین اگر قصد دارید  آیپدتان را به شخصی هدیه کنید و یا حتی بفروشید و مجبورید هرچیزی در داخل آن دارید را پاک کنید، ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه، بهترین روش برای این منظور به شمار می رود. در مطلب امروز، از تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیرات آیپد اپل کمک گرفتیم تا مراحل ریست فکتوری آیپد را به صورت جامع و کامل، به شما همراهان عزیز ارائه دهیم؛ ما را همراه کنید.

برترین تبلت های سال 2018

ریست فکتوری آیپد با آیتونز

ریست فکتوری آیپد با آیتونز برای کسانی است که تبلت یا آیفون اپل آن ها به یک مشکل نرم افزاری دچار شده و کاربر می خواهد آن را به حالت گذشته باز گرداند. این افراد کسانی هستند که با ریست نرم افزاری، مشکل تبلت حل نشده است. البته توجه داشته باشید که روش مورد بحث، به  کسانی توصیه می شود که  قبلا از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اند. برای این کار، اول باید آیپد خودتان را با کابل به کامپیوتر و یا لپ تاپی که نرم افزار آی‌تیونز بر روی آن نصب شده است متصل کنید. بعد نرم افزار آی‌تیونز را باز نموده و از منوی بالایی این برنامه، گزینه iTunes را انتخاب کنید. حال بر روی گزینه ی Restore iPhone  کلیک کنید.

بعد از این مرحله باید تبلت apple شما ریست شود و صفحه خوش آمدگویی اپل برای شما نشان داده شود. بر اساس تجربیات کارشناسان نمایندگی تعمیرات  اپل در مرکز سخت افزار ایران، این کار ممکن است کمی طول بکشد (تا چندین دقیقه) و گاها پیام هایی را برای شما به همراه داشته باشد. در طول انجام مراحل ریست فکتوری آیپد، به هیچ عنوان  کابل  را از کامپیوتر جدا نکنید و تا بالا آمدن سیستم آیپد صبر کنید.

ریست فکتوری آیپد با نرم افزار

در روش ریست فکتوری نرم افزاری آیپد، کمترین صدمه  به گوشی شما وارد می شود. این روش مخصوص وقتی است که آیپد شما هنگ می کند. در ریست فکتوری آیپد  به صورت نرم افزاری، دستگاه فقط ری استارت یا ریبوت می شود. برای انجام این کار، کافی است شما انگشت خود را بر روی دکمه power گوشی قرار داده و چند ثانیه نگه دارید.

در آخر، تبلت خود  را خاموش نمایید و بعد برای روشن کردن دوباره آن،  علاوه بر دکمه پاور که همیشه برای روشن کردن گوشی از آن استفاده می کنید، دکمه home را هم نگه دارید و با هم و تا 15 ثانیه فشار دهید. این کار باید تا زمانی ادامه پیدا کند که شکل لوگوی اپل ظاهر شود. حال انگشت خود  را از روی دکمه ها برداشته و کمی صبر کنید تا گوشی روشن شود. با این کار، شما فرایند ریست فکتوری آیپد را به صورت نرم افزاری انجام داده اید. مزیت این روش این است که نیازی به استفاده از اپل آیدی ندارد.

ریست فکتوری تبلت اپل با تنظیمات

ساده ترین  و بی دردسر ترین نوع ریست فکتوری آیپد، انجام این کار با استفاده از منوی تنظیمات است. در این حالت شما فقط آیپد خود را ریست فکتوری کرده اید و برای بازگردانی آن به حالت قبل باید از آی‌تیونز و روش قبلی استفاده کنید. پس اگر قصد دارید همانطور که در ابتدا گفتیم تبلت خود را بفروشید و یا هدیه دهید و یا بطور کلی اطلاعات داخل آن راپاک کنید، پیشنهاد ما به شما ریست فکتوری با استفاده از تنظیمات خود آیپد است. برای این کار، فقط کافی است وارد تنظیمات دستگاه شده و در بخش  General در انتهای گزینه های این بخش روی گزینه Reset کلیک کنید .

بعد با توجه به نیاز خود، آیپد خود را ریست کنید. استفاده از گزینه یReset All Setting ، بهترین و کامل ترین روش برای انجام این کار است. در مرحله بعد، رمز اپل آی دی خود را وارد کنید. به این ترتیب، موفق به ریست فکتوری آیپد خود شده و وقتی آن را مجددا راه اندازی می کنید، درست مثل روز اول خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل در هر کدام از محصولات اپل مانند آیفون اپل با آیپد اپل با مراجعه به نمایندگی اپل پاسخ سوال خود را از کارشناسان ما بخواهید.

4/5 (8 امتیاز)
اشتراک گذاری