اشتراک گذاری

فن آوری FACE ID

ابر کمپانی اپل در رویکردی کاملأ حرفه ای تصمیم دارد از فن آوری FACE ID در گوشی ها و آیپدهای خود استفاده کند. طبق ادعای این کمپانی صاحب نام سیستم تشخیص چهره یا همان FACE ID به مراتب امنیت بیشتری به نسبت دیگر گزینه ها ارائه خواهد داد. فیس آی از یک سیستم دوربین جدید و تعدادی فن آوری در قطعه سخت افزاری کوچکی مربوط به این قابلیت می باشد که در قسمت جلوی آیفون  ایکس کار گذاشته شده است.

 سیستم دوربین TrueDepth در آیفون ایکس شامل یک لیزر مادون قرمز کوچک به نام VCSEL است که به کمک آن پرتوهایی را به صورت کاربر فرستاده و توسط سنسوری دیگر، نقاط را در صورت شناسای کرده و فن آوری FACE ID را به حالت اکتیو در می آورد. شایان ذکر است، کل فرایند تشخیص چهره بقدری سریع است که کاربر به هیچ عنوان متوجه آن نخواهد شد. به هر حال، کمپانی اپل قصد دارد سه آیفون و دو آیپد دیگر خود را به فن آوری  FACE ID مجهز کرده و بر این اساس، امنیت دستگاه ها را برای دارندگان خود به سطح جدیدی برساند.

فن آوری FACE ID

استفاده از فن آوری FACE ID بروی محصولات جدید توسط اپل

براساس گزارشات مکرر از منابع مختلف، کمپانی اپل در عرضه محصولات ۲۰۱۸ خود تصمیم به ارائه یک آیفون میان رده با نمایشگر ال سی دی و دو گوشی آیفون مجهز به نمایشگر پیشرفته اولد خواهد داشت که همه آنها دارای حاشیه باریکی خواهند بود. و اکنون به نظر می رسد در طراحی و ساخت این آیفون ها به جای تاچ آی دی (Touch ID) در قسمت هوم از فن آوری  FACE ID استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: کار با اپل آیدی

جایگزین های احتمالی آیفون های جدید

آیفونی که مجهز به نمایشگر ال سی دی می باشد، دارای یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی است که به احتمال خیلی زیاد جایگزین آیفون هشت (iPhone 8) شده و قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار خواهد داشت. همچنین، کمپانی اپل تصمیم به جایگزینی یک مدل جدید به جای آیفون ایکس (iPhone X) داشته که این آیفون جدید ممکن است از یک پردازنده سریع A12 و یک نمایشگر ۵٫۸  بهره مند شده باشد. ناگفته نماند، بعضی تحلیلگران انتظار دارند که قیمت این مدل به ۸۹۹ دلار برسد.

اما مدل سوم که قیمت آن چیزی در حدود ۹۹۹ دلار تخمین زده شده است، به آیفون ایکس (iPhone X Plus) شناخته خواهد شد. این آیفون نیز احتمالا دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد بوده و از نظر سایز فیزیکی شبیه به آیفون هشت پلاس(iPhone 8 Plus) می باشد. به هر حال آنچه که مهم است، هر سه مدل به فن آوری  FACE ID مجهز خواهند شد.

آیپدهای آینده

براساس گزارش Digitimes کمپانی اپل قصد دارد از دو مدل آیپد جدید که احتمالا آن ها نیز به فن آوری  FACE ID مجهز هستند، رونمایی کند. این آیپد ها پروها (iPad Pro) در دو اندازه ۱۲٫۹ و همچنین ۱۱ اینچی خواهند بود. کمپانی اپل در طراحی و تولید این آیپد ها ممکن است از آیفون ایکس الگو گرفته و حاشیه بسیار کمتری را برای آنها  در نظر بگیرد.

از سویی دیگر، جایگزینی ژست ناوبری به جای دکمه هوم نیز در این محصول امکان پذیر خواهد بود. اما نکته آخر آنکه، این آیپدها نیز به فن آوری  FACE ID مجهز شده و از این رو طرفداران اپل وارد دنیای جدیدی از این سری از محصولات خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: رمز گذاشتن روی تبلت اپل

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری قادر به رفع اساسی ترین و پیچیده ترین نواقص ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال و ایرادات ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کرده و برترین و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. گفتنی است، خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات تعمیر و به دست متخصصان مجرب و متعهد این حوزه انجام می پذیرد. به هر حال، نمایندگی اپل همواره در تلاش است تا روز به روز خود را با استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک تر ساخته و خدماتی حرفه ای تر و شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام کوشش و امکانات خویش را به کاربسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه ترمیم و فروش به کاربران و علاقه مندان این برند باشد. از آن جا که این کمپانی در ایران هنوز نمایندگی رسمی و معتبری ندارد، کاربران این برند در زمان خرید محصولات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاه شان، امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. اما پرسنل حرفه ای و کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کاربسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمام نیازها و درخواستهای کاربران محترم اپل را به بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.