اشتراک گذاری

قیمت و زمان عرضه آیفون x

در جریان رونمایی از iphone x، قیمت و زمان عرضه آیفون x ایکس اعلام شد. زمان پیش‌فروش این آیفون  ۲۷ اکتبر (۵ آبان) اعلام شد. اولین نمونه‌ها از تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) به دست علاقمندان و خریداران این محصول خواهد رسید. به‌طور حتم با توجه به کاهش تقاضا برای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به دلیل انتظار کاربران برای آیفون ایکس، تأخیر در عرضه‌ی این گوشی می‌تواند کاهش فروش برای اپل را تشدید کند.

چی کو از مؤسسه تحقیقاتی KGI نیز پیش‌تر با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که استارت اولیه‌ی تولید انبوه آیفون با تولید روزانه‌ی هزار دستگاه خواهد بود. در صورت در نظر گرفتن قیمت پایه آیفون ایکس و احتساب نرخ ۳ هزار و ۹۰۰ تومانی دلار در ایران، قیمت پایه آیفون ایکس در کشورمان به صورت زیر خواهد بود:

قیمت و تاریخ عرضه آیفون ایکس

قیمت آیفون x

آیفون ایکس ۲۵۶ گیگابایتی

۱۱۴۹ دلار ، ۴ میلیون و ۴۸۱ هزار

آیفون ایکس ۶۴ گیگابایتی

۹۹۹ دلار ، ۳ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان

قیمت و تاریخ عرضه ایفون ایکس با در نظر گرفتن مالیات در ایران

آیفون ایکس ۲۵۶ گیگابایتی

۵ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۴۵۰ تومان

آیفون ایکس ۶۴ گیگابایتی

۴ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۰۰ هزار تومان

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

امیدواریم مطالعه خبر قیمت وعرضه آیفون x برای کاربران سودمند بوده باشد. نمایندگی اپل در زمینه ی  تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات اپل فعالیت می نماید.  مدیریت این مجموعه جهت جذب پرسنل در هر بخش، تخصص ، تجربه و تعهد را مد نظر قرار داده است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اپل را برطرف نمود. در این قسمت به معرفی واحدهای تعمیرات اپل می پردازیم. آشنایی با خدمات هر واحد از طریق کلیک روی لینک مورد نظر و مطالعه ی خدمات امکان پذیر خواهد گشت.

جهت مطالعه اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.

Rate this post
اشتراک گذاری