اشتراک گذاری

نحوه تشخیص آیفون رفرش

ورود آیفون ۷ و ۷ پلاس به بازار و افت قیمت مدل های قدیمی، موجبات اشتیاق کاربران به خرید مدل های ۵اس ، ۵ ، ۶ و … را فراهم کرده است. همانطور که مستحضر هستید مدل ۵s تولید سال ۲۰۱۳ می باشد. از این رو به دست آوردن نسخه اصلی کار تقریبا دشواری است. به همین دلیل وجود نمونه های رفرش شده از مدل ۵اس، همچنین دیگر مدل های آیفون بیش از پیش شده است. در این مطلب سعی داریم نحوه تشخیص آیفون رفرش را توضیح دهیم. درصورتی که تمایل به خرید یکی از آیفون های قدیمی را دارید جایی برای نگرانی باقی نمی ماند.

نحوه تشخیص آیفون رفرش

بررسی نحوه تشخیص آیفون رفرش

 نحوه تشخیص آیفون رفرش از طریق موارد زیر امکان پذیر است :

۱-مهر “Apple Certified” موجود در جعبه دستگاه را بررسی کنید . آیفون‌ هایی که پیش از عرضه به بازار توسط کمپانی اپل از نظرویژگی های فنی مورد بررسی قرار گرفته اند رفرش شده نیستند . آیفون های اصل دارای یک مهر یا برچسب اختصاصی با عنوان “Apple Certified” می باشند . این مهر نشان دهنده ی اصالت و کیفیت آیفون می باشد .

۲- نحوه تشخیص آیفون رفرش از طریق توجه به جعبه آیفون ، به ویژه رنگ آن . علائم و نشانه‌ هایی همچون بازشدگی جعبه، پارگی برچسب‌های آن و… همگی می ‌توانند موارد اخطاردهنده ‌ای محسوب گردند .

۳- به بررسی شماره سریال آیفون مورد نظر بپردازید . بررسی شماره سریال Serial Number آیفون یکی از بهترین روش های تشخیص اصالت آن می باشد . چنانچه قصد دارید از خرید آیفون ریفربیش شده Refurbished جلوگیری کنید ، ضروری است شماره سریال آن را بررسی نمایید .

نکات اساسی در هنگام خرید آیفون کارکرده

در این بخش سعی داریم مهم ترین موردی که باید قبل از خرید آیفون آیپاد و آیپد کار کرده را مدّنظر قرار داد را بررسی کنیم. ضروری است  روی دیوایس iCloud گزینه Find My iPhone غیر فعال باشد. برای این کار باید به مسیر :‌ Setting > iCloud > Find My iPhone  بروید.

درصورتی که گزینه ی مذکور فعال بود همان جا از فروشنده بخواهید این مورد را غیر فعال کند. بدیهی است بعد از ریستور اگر اپل ایدی را نداشته باشید دیگر آن دیوایس قابل استفاده نمی باشد. امید است با ارائه ی نحوه تشخیص آیفون رفرش توانسته باشیم اطلاعات کاربردی شما عزیزان را افزایش دهیم.

نمایندگی اپل و واحد های تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، واحد های تعمیرات اپل را به صورت تفکیک شده طراحی کرده است . از این رو کابران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کارگاه های فنی این مرکز به ابزارآلات تعمیر درجه یک مجهز می باشد . تعمیرکاران نمایندگی اپل با بهره گیری از مدرنترین تجهیزات و تکیه بر مهارت خود پروسه ی تعمیر را انجام می دهند . چنانچه با افت عملکرد در دستگاه خود مواجه شدید می توانید با آسودگی خیال به این مرکز مراجعه نمایید .

مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که تکنسین ها می توانند با تمامی دقت و توجه خود به رفع ایراد دستگاه بپردازند .هزینه ی تعمیرات در نمایندگی اپل براساس نرخنامه ی مصوب اتحادیه از کاربران اخذ می گردد . ضمنا در صورت تمایل می توانید از اطلاعات کادرفنی ما برای نحوه تشخیص آیفون رفرش استفاده نمایید .

سوالات متداول موبایل / پاسخ به سوالات / سوالات متداول گوشی / سوالات متداول ایفون / سوالات متداول ایپد / سوالات متداول گوشی ایفون / سوالات متداول گوشی آیفون / سوالات متداول اپل / پرسش و پاسخ اپل / سوالات اپل / گوشی رفرش / تشخیص موبایل رفرش از اصل

با مراجعه به دیگر صفحات ما می توانید به مطالعه ی اخبار اپل ، مقالات اپل ، محصولات اپل و سوالات متداول اپل  بپردازید .

سوالات متداول
 محصولات
مقالات
 اخبار
Rate this post
اشتراک گذاری