اشتراک گذاری

پرش صفحه نمایش تبلت

یکی از مشکلات رایجی که کاربرات تبلت های مختلف از آن شکایت دارند، پرش صفحه نمایش تبلت یا چشمک زدن نمایشگر تبلت است. این مشکل می تواند بسیار کلافه کننده باشد. این مشکل علائمی چون کم و زیاد شدن نور تبلت یا به اصطلاح “لرزش و پرش نمایشگر تبلت” را دارد. در اینجا قصد داریم شما را با دلایل اصلی پرش صفحه نمایش تبلت و راهکارهای رفع آن آشنا سازیم. اگر شرایط تبلت شما خیلی وخیم نباشد میتوانید این مشکل را با راهکار هایی که ارئه دادیم رفع کنید، در غیر اینصورت برای تعمیر تبلت خود باید با ما تماس حاصل فرمایید و یا حضوراٌ از خدمات متخصصان ما در این حوزه کمک بگیرید تا مشکل رفع شود. پس اگر از دارندگان یکی از تبلت های هوشمند موجود در بازار هستید، مقاله ی پیشرو را از دست ندهید.

پرش صفحه نمایش تبلت

دلایل اصلی پرش صفحه نمایش تبلت

1. ناهماهنگی سی پی یو با پردازنده گرافیکی تبلت

دلیل اصلی پرش صفحه نمایش تبلت، ناهماهنگی سی پی یو با پردازنده ی گرافیکی سیستم است. این مشکل به خودی خود ریشه در ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی داشته و نیازمند بررسی کارشناسانه است. آنچه در این بین حائز اهمیت است، نحوه ی تعمیر تبلت می باشد. گاهی اوقات ممکن است تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکل چشمک زدن صفحه نمایش تبلت به تعویض باتری آن بپردازند. این کار معمولا تاثیری در رفع مشکل نمایشگر سیستم نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: پرش صفحه نمایش موبایل

2. خراب شدن آی سی لایت تبلت

آی سی لایت بخش مهمی از تبلت های هوشمند است که وظیفه ی تشکیل نور پس زمینه ی دستگاه را بر دوش می کشد. اصابت ضربه به تبلت می تواند باعث از کار افتادگی آی سی لایت و پیدایش مشکل پرش صفحه نمایش تبلت شود.

3. خرابی تاچ و ال سی دی تبلت

اگر پس از اصابت ضربه، آب خوردگی و یا سقوط تبلت با مشکل پرش صفحه نمایش سیستم رو به رو هستید، احتمال دارد تاچ و ال سی دی تبلت هر دو کارایی خود را از دست داده باشند.

4. اختلالات نرم افزاری تبلت

ایرادات نرم افزاری نیز دلیل دیگری برای ظهور مشکل پرش صفحه نمایش تبلت است. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تبلت وضعیت بعد نرم افزار تبلت را طبق تکنیک های تخصصی ترمیم کرده تا پرش نمایشگر از بین برود.

خدمات تخصصی : تعمیر ال سی دی تبلت

راهکارهای رفع مشکل چشمک زدن نمایشگر تبلت

1. ری استارت کردن تبلت

اولین راهکار مقابله با مشکل پرش صفحه نمایش تبلت، ری استارت کردن آن است. این کار می تواند باعث هماهنگی سی پی یو و پردازنده ی گرافیکی تبلت شود.

2. حذف برنامه های تازه نصب شده

اگر پس از نصب برنامه ی جدیدی شاهد پرش صفحه نمایش تبلت هستید، آن را پاک کنید و دستگاه را ری استارت نمایید. گاهی اوقات تداخلات نرم افزاری ریشه در ساختار برنامه های نصب شده دارند.

3. بازگشت به تنظیمات کارخانه ای تبلت

یک ریست کلی می تواند بسیاری از خرابی های نرم افزاری تبلت را برطرف سازد. بهتر است این پروسه را به دست تعمیرکار بسپارید. یک خطای کاری جزیی در فرآیند بازگشت به تنظیمات کارخانه به روشن نشدن کلی تبلت ختم می شود.

4. تعمیر مشکل لرزش و پرش نمایشگر تبلت

همان طور که اشاره شد، خرابی ای سی لایت، ال سی دی، تاچ تبلت و بعد نرم افزاری برخی از دلایل پیدایش مشکل پرش صفحه نمایش تبلت هستند. بنابراین اگر پس از ری استارت تبلت و حذف برنامه های تازه نصب شده، معضل چشمک زدن نمایشگر تبلت ادامه داشته باشد، تعمیر تخصصی دستگاه ضروری است. با حضور در نمایندگی تعمیرات تبلت می توانید طی مدت زمان کوتاهی شاهد رفع کلیه ی اختلالات موجود در تبلت باشید. لازم به ذکر است که کلیه ی خدمات و سرویس های موجود در این دپارتمان تخصصی دارای گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی هستند.

5/5 (3 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.