اشتراک گذاری

چرا گوشی کند کار می کند؟

کند شدن گوشی از جمله اختلالاتی است که غالبا ریشه های نرم افزاری و در مواقع دیگر سخت افزاری دارد. بهترین کار برای جلوگیری از این مشکلات، شناسایی دقیق قطعات و کاربردهای مختلف برنامه های گوشی است. میزان رم و حافظه ی دستگاه چه اندازه است؟ برنامه ای که دانلود می شود آیا خطری برای گوشی دارد یا نه؟ دمای مناسب محیط گوشی چقدر باید باشد؟ گوشی در مقابل چه چیزهایی مقاوم و در برابر چه چیز ضعیف است؟ و … از جمله آموزه هایی است که کاربر برای فهمیدن علت کند شدن گوشی به آن نیاز دارد. این مطلب تماما مبحث کند شدن گوشی را مورد بررسی قرار داده است تا از مشکلات پیش آمده جلوگیری شود.

تعمیر mobile

مشکلات عمده ی کند شدن گوشی

امروزه گوشی های هوشمند جای بسیاری از وسایل مورد نیاز انسان ها را یک تنه پر کرده اند. بسیاری از نیاز ها ما مثل ارتباط صوتی تصویری، عکاسی، فیلمبرداری، یاداشت برداری، مطالعه، اخبار، اینترنت و … از طریق کار با گوشی های هوشمند بر طرف می شوند. اگر عملکرد گوشی کند شود به طور قطع کارهای روزانه ی ما با تاخیر انجام گرفته و در مواقعی امکان انجام ندارند. در صورتی که گوشی هنگ کند یا فایل های مختلف را باز نکند و یا در میانه ی کار خود به خود خاموش شده یا از برنامه خارج شود و …  بهتری کار یافتن ریشه و راه کار از بین بردن مشکل کند شدن گوشی است. در ادامه راهکارهایی برای مخاطبان ارائه شده امیدواریم مفید واقع گردد. با ما همراه باشید.

ریشه و راه کارهای کند شدن عملکرد گوشی

افت سرعت یا به اصطلاح کند شدن گوشی در مرور زمان و در استفاده از برنامه های متعدد، برای هر کاربری اتفاق افتاده است. افت سرعت گوشی موجب عقب افتادن کارهایی می شود که ما به صورت روزمره با آن ها سرو کار داریم. ما در این مطلب به دنبال عیب یابی افت سرعت گوشی هستیم تا خود را از پیامدهای منفی آن حفظ کنیم. با ما همراه باشید.

  • پاک کردن کش اپلیکیشن ها حافظه های پنهانی که پس از مدتی به ذخیره ی اطلاعات در دستگاه شما می پردازد را یافته و پاک کنید. به این طریق که برنامه های دستکاه را باز کنید، تنظیمات اپلیکیشن را انتخاب کرده و در قسمت کلیر کش اپ ها را خالی کنید.
  • پاک کردن ویجت ها و میانبرهای غیر قابل استفاده وفور ویجت در دسکتاپ گوشی اندروید موجب کند شدن گوشی می شود.. پس بهتر است موارد اضافی را حذف کنید.
  • پر شدن حافظه اگر حافظه ی شما به دلیل فیلم یا برنامه های کاربردی و غیر کاربردی پر شده است می تواند علت کند شدن گوشی باشد. پس بهتر است هر چند وقت یکبار حافظه ی گوشی را خالی کرده تا عملکرد گوشی با اختلال رو به رو نشود.
  • تمام شدن عمر باتری مثل تمام وسایل و دستگاه های محیط اطرافمان، اجزای گوشی از جمله باتری نیز دارای عمری مفید هستند. اگر باتری به هر دلیلی قدرت انرژی رسانی خود را به گوشی از دست بدهد موجب کند شدن گوشی می شود. در چنین حالتی بهتر است با نمونه ی اورجینال جایگزین گردد.
  • آپدیت نرم افزاری ها و خود دستگاه اگر به طور منظم آپدیت های نرم افزاری گوشی خود را انجام دهید پس از گذشت زمان با افت سرعت گوشی مواجه نخواهید شد.
  • حذف فایل های سنگین روی گوشی این فایل های با گذر زمان به دلیل حجم بالایی که دارند مانع عملکرد سریع و درست موبایل می شود در نتیجه کند شدن گوشی را به همراه دارد.
  • فایل ها در هنگام روشن شدن گوشی فایل هایی وجود دارند که خود به خود فعال اند و از پردازنده ی دستگاه کار می کشند. بهترین راه برای شناسایی این برنامه ها این است که به تنظیمات رفته و در قسمت running برنامه هایی که استفاده نمی شوند را ببیندید یا پاک کنید.
  • روت کردن دستگاه موجب افزایش سرعت عملکرد دستگاه می شود.

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس با تلاش های شبانه روزی آماده است تا نوین ترین خدمات تعمیراتی به مشتریان ارائه بدهد. این نمایندگی با هدف مشتری مداری مرکز خود را به واحدهای مشاوره، فروش و تعمیر تقسیم کرده تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان از خدمات متنوع این مرکز استفاده کند. در این واحدها که خود از بخش های کوچکتری تشکیل شده اند جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی موبایل و تبلت آماده ی فروش است. برترین تکنسین های ایران با دستاوردهای جدید تعمیراتی و دستگاه های مدرن عیب یابی آماده اند تا سخت ترین و حل نشدنی ترین مشکلات را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس با شعار مشتری مداری، اصول و استاندارهای تعمیراتی جهانی رعایت کرده است. آموخته های نوینی که تکنسین های ما هر ساله با شرکت در کلاس های آموزشی متنوع و مدرن به دست می آورند، روزومه، پایه و بن مایه ی تکنسین های واحد تعمیرات موبایل ایسوس را قوی تر از هم صنفان خود کرده است. در این واحد توانایی تشخیص آسان و سریع و تعمیر صحیح دستگاه به خاطر تجربه ی فراوان و استفاده از دستگاه های عیب یابی فراهم شده است. مشتری می تواند در هر کجای ایران که باشد با یک تماس از خدمات آنلاین ما استفاده کند و در صورت رضایت تعمیر موبایل یا تبلت خود را به ما بسپارد.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

Rate this post
اشتراک گذاری