اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن تبلت

اگر میکروفن تبلت شما خراب شده و قادر به استفاده از آن نیستید ، مراجعه به مرکز معتبر جهت تعمیر میکروفن تبلت را به شما پیشنهاد می دهیم .امروزه میکروفن های داخلی درگجت ها از جمله ؛  تبلت، تبلت و لب تاپ استفاده می شوند .  در تبلت شما یک میکروفن داخلی وجود دارد که می توانید جهت مکالمه و ضبط صدا از آن استفاده کنید .  میکروفن نیز همچون سایر قطعات تبلت ممکن است آسیب ببیند وبه عنوان مثال  در اثر برخورد ضربه و یا ورود گردو غبار ، آب و یا سایر مواد خارجی به داخل تبلت به درستی کار نکند .

علاوه بر این موارد عوامل بسیاری ممکن است در علملکرد نادرست میکروفن موثر باشند . بنابراین باید جهت عیب یابی و تست میکروفن با یک تعمیرگاه معتبر تبلت تماس بگیرید . متخصصین تعمیر تبلت در مرکز سخت افزار ایران با بهره گیری از کادری مجرب ، آماده ی خدمت رسانی به شما می باشند . کارشناسان بعد از طی مراحل عیب یابی نسبت به تعمیر میکروفن تبلت اقدام خواهند کرد .

تعمیر میکروفن تبلت

تعمیر تخصصی میکروفن تبلت

یکی از مهم ترین پارامترهای موجود جهت انجام تعمیرات تخصصی ،  عیب یابی صحیح می باشد. انجام درست این بخش از فرآیند تعمیر سبب می گردد تا اشکال ایجاد شده به درستی تشخیص داده شود و تعمیرکار به حوزه های نامرتبط ورود پیدا نکند. در ارتباط با عیب یابی صحیح در روند تعمیر میکروفن تبلت  باید توجه داشت .

این کار می بایست صرفاً به دست تعمیرکارانی انجام گیرد که دارای تخصص کافی در ارتباط با تعمیرات تبلت هستند . هم تعمیرات میکروفن و هم فرآیند عیب یابی، نیازمند تجهیزات و تخصص خاص خود است.

تعویض میکروفون تبلت

مشکلات و خرابی های میکروفون تبلت را میتوان از رایج ترین و البته ناراحت کننده ترین مسائلی شمرد که انواع این تجهیزات، ممکن است با آن روبرو شوند. گفتیم ناراحت کننده چرا که اولین و اصلی ترین ویژگی یک گوشی یا تبلت، بهره مندی از سرویس های مرتبط با صدای است. گاهی خرابی تبلت جزیی است و با تعویض یا تعمیر قطعات مرتفع میگردد. اما در برخی از مواقع این مشکل از حدی که بتواند قابل جبران باشد، فراتر میرود و تنها گزینه ی تعویض میکروفون، پیش روی تعمیرکار قرار میگیرد.

تعویض میکروفون تبلت را میتوان یکی از تخصصی ترین و حساس ترین سرویس هایی به شمار آورد که نمایندگی تعمیر تبلت ارائه میدهد. همچنین این برخورداری از قطعات و تجهیزات اورجینال نیز، بر کیفیت و استاندارد انجام این خدمات تاثیر مستقیم دارد.

برای قطع کردن صدای دوربین آیفون هنگام عکس گرفتن این مطلب را بخوانید.

چگونگی تست میکرفن تبلت

برای  تست میکروفن (یا همان کپسول دهنی) می توان از مولتی‌متر اهم استفاده کرد. در این صورت باید از یک طرف، اهم نماش داده شده کم و از طرف دیگر اهم نمایش داده شده زیاد باشد. مقدار اهم نمایشی کپسول دهنی معمولاً بین ۵۰۰ اهم الی ۳ کیلو اهم است. در صورتیکه این میزان از ۵۰۰ اهم کمتر و یا از ۳ کیلو اهم بیشتر باشد، قطعه میکروفون خراب است.

البته از تست دیود نیز می‌توان برای تست میکروفون استفاده کرد. در این حالت، مشابه تست دیود، مولتی‌متر را بر روی تست دیود قرار دهید. در این وضعیت از یک طرف باید نمایش عدد بر روی نمایشگر مولتی‌متر صورت پذیرد و از طرف دیگر نباید نمایش عدد داشته باشیم. یعنی از یک طرف هدایت کرده و از طرف دیگر هدایت نمی‌کند.

برخی از خدمات تعمیر میکروفن تبلت

  • تعویض بلندگو تبلت در مرکز تعمیر میکروفن تبلت
  • تعویض بلندگو تبلت در مرکز تعمیر میکروفن تبلت
  • رفع اشکالات ایجاد شده به دلیل ورود مایعات به میکروفن تبلت
  • رفع مشکل هندزفری تبلت
  • رفع مشکل اسپیکر تبلت
  • تست صدای اسپیکر تبلت
  • رفع ایراد مشکلات میکروفون تبلت
  • رفع گرد و غبار و پاکسازی میکروفن تبلت
  • تست تنظیمات صدا جهت تعمیر میکروفن تبلت
  • رفع مشکل هندزفری تبلت

نمایندگی تبلت و واحدهای تعمیرات تبلت

نمایندگی تبلت و موبایل در جهت رفاه حال مشتریان گرامی اقدام به راه اندازی  مجموعه ای درجهت تعمیر و فروش انواع برندهای تبلت و موبایل  نموده است. این مجموعه کار خود را با بهره گیری از برترین متخصصین کشور آغاز نمود و با اتکا به تلاش و پشکار پرسنل خود و همچنین با رعایت اصول مشتری مداری توانست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح گردد.

از جمله دلایل محبوبیت این مرکز: تعهد و اخلاق مداری ، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت درخواست های مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت و …. می باشند. یکی دیگر از خدمات نمایندگی تبلت و موبایل آموزش تعمیرات تبلت می باشد . در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات تبلت مطالعه نمایید.

لینک های مفید 

 تعمیرگاه مجاز تبلت سامسونگ  / تعمیرگاه مجاز تبلت ایسوس / تعمیرات مجاز تبلت سونی / تعمیرات مجاز تبلت ال جی / تعمیرات مجاز تبلت اپل /

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری