اشتراک گذاری

رونمایی از آیپد پرو 2018 

پس از رو نمایی از آیپد پرو 2018 بنچمارک‌های این محصول بررسی شد. بنچمارک‌ آیپد پرو 2018 پس از بررسی در گیک‌بنچ واقعا چشم گیر بوده است. Apple iPad Pro 2018 در گیک‌بنچ در حالت تک‌هسته‌ای امتیاز ۵۰۲۰ و در حالت چند‌هسته‌ای امتیاز ۱۸۲۱۷ را به دست آورد. اپل این تبلت‌ را در دو نسخه‌ی ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی معرفی کرد. طراحی این مدل نسبت به مدل های دیگر تخت‌تر است.

در این مدل گوشه‌های بدنه و نمایشگر گرد شده‌اند و حاشیه‌های نمایشگر فوق‌العاده باریک هستند. شما کاربران و علاقه مندان محصولات اپل می توانید از طریق نمایندگی اپل به جدیدترین محصولات شرکت اپل دسترسی داشته باشید. شما کاربران گرامی می توانید با بهترین آیپدهای اپل 2018 آشنا شوید و اطلاعات خوبی را در یافت نمایید. نمایندگی اپل جدیدترین محصولات اورجینال کمپانی اپل را در معرض دید و خرید کاربران اپل قرار می دهد.

مشخصات آیپد پرو 2018 اپل

Apple iPad Pro 2018 طراحی تخت‌تری نسبت به قبل دارد و از نمایشگر Liquid Retina بهره می گیرد. از ویژگی های آیپد پرو 2018 رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. رسیدن به این مقدار رفرش ریت با استفاده از فناوری Pro Motion است. با این مقدار رفرش ریت جابجایی بین اپلیکیشن ها بسیار نرم صورت می گیرد. این نوع نمایشگر در آیفون XR نیز به کار رفته است. فناوری فیس آیدی از تکنولوژی های به کار رفته در این مدل است.

به وسیله این تکنولوژی می توان از قابلیت‌هایی مانند انیموجی و میموجی بهره‌ برد. انیموجی در واقع ورژن انیمیشنی و متحرک اموجی های آیفون است. Face ID برای اسکن حالات چهره کاربر استفاده می شود. سپس چهره کاربر در قالب اموجی های انیمیشنی پیاده سازی می شود. از دیگر مواردی که در آیپد پرو 2018 می توان اشاره کرد به باریک شدن دستگاه تا حدود 15 درصد است.

آیپد پرو 2018

آیپد پرو 2018 در یک نگاه

مشخصات اتصالات

مشخصات شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، هات‌اسپات

مشخصات بلوتوث: 5.0، A2DP، LE، EDR

مشخصات جی پی اس: Assisted GPS, GLONASS, Galileo, QZSS

مشخصات درگاه یو اس بی: Type-C 1.0 reversible connector

مشخصات دوربین

دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل، پنج برابر زوم دیجیتال، فوکوس خودکار با فوکوس پیکسلز، f/1.8

قابلیت های دوربین: smart HDR، دارای حالت عکاسی پیاپی، قابلیت کاهش نویز، کنترل نوردهی، برچسب جغرافیایی تصاویر، فلش LED چهارگانه

ویژگی های دوربین سلفی: 7 مگاپیکسل، f/2.2، ضبط ویدیو با کیفیت HD، سرعت ضبط 30 یا 60 فریم بر ثانیه، انیموجی و مموجی

مشخصات نمایشگر

نوع نمایشگر:  16 میلیون رنگ، Liquid Retina

نوع محافظ: دارای شیشه‌ی ضد خش، دارای پوشش اولفوبیک به منظور کاهش بازتاب نور و لکه دست، دارای پوشش ضد انعکاس نور

دیگر مشخصات صفحه: نمایشگرTrue-tone، مجهز به فناوری پروموشن، 600 نیت روشنایی، قابلیت چندلمسی

مشخصات پلتفرم و سخت افزاری

سیستم‌عامل: iOS 12

نوع تراشه: A12X Bionic

نوع پردازنده مرکزی: هشت هسته‌ای 64 بیت به همراه واحد پردازش عصبی

نوع پردازنده گرافیکی: M12

مشخصات حافظه

مقدار حافظه داخلی: 64/256/512 گیگابایت یا یک ترابایت

دیگر مشخصات حافظه: فاقد درگاه حافظه

مشخصات صدا

مشخصات اسپیکر: چهار اسپیکر و پنج میکروفن

دیگر قابلیت ها

قابلیت فیس آیدی، دارای حسگر ژیروسکوپ سه محوره، دارای شتاب‌سنج، فشارسنج و حسگر نور محیط، دارای فناوری سیری، مجهز به سرویس ابری آی‌کلاد، مجهز به فناوری شارژ معکوس/ پاور بانک

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل با بهره‌مندی از ابزارآلات تعمیر به روز و تکنسین های مجرب، مشکلات شما را در خصوص محصولات اپل رفع خواهد نمود. کارشناسان خبره در واحد تعمیرات آیفون قادر به رفع تمامی مشکلات ایجاد شده در دستگاه‌های اپل هستند. تعهد به پیاده سازی استانداردهای طرح شده از شرکت اپل هنگام تعمیرات محصولات اپل از ویژگی های این مرکز می باشد. این تعهد باعث ایجاد رضایت در کاربران محصولات اپل گشته است. همچنین نمایندگی تعمیرات اپل با استفاده از همکاری تیمی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری می تواند دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در این محصولات را رفع نماید.

Rate this post
اشتراک گذاری